سیل در محلات اطراف دروازه قرآن؛ دادستان شیراز به موضوع ورود کرد-راهبرد معاصر

سیل در محلات اطراف دروازه قرآن؛ دادستان شیراز به موضوع ورود کرد

از صبح امروز بارش باران در دروازه قرآن شیراز و محلات اطراف آن منجر به جاری‌شدن سیل و کشته‌شدن 17 نفر از هموطنمان شد، همین امر منجر به ورود دادستان شیراز به موضوع شد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۴ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - 2019 March 25
کد خبر: ۷۲۲۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ از صبح امروز بارش باران در دروازه قرآن شیراز و محلات اطراف آن منجر به جاری شدن سیل و کشته شدن 17 نفر از هموطنمان شد.

 

سیل در شیراز با 17 کشته و 74 زخمی/ آماده باش 25 استان کشور/ هشدار وقوع سیل در 12 استان طی روزهای آینده+فیلم و عکس

 

علی صالحی، دادستان شیراز با حضور در مناطق سیل‌زده از سهل‌انگاری دستگاه‌های متولی انتقاد کرد و اظهار داشت: پرونده‌ای در این زمینه در دادستانی شیراز باز شده و موضوع تحت بررسی است. بر اساس بررسی‌های اولیه لایروبی این مسیر انجام نشده است.

 

وی در جریان بازید از محل حادثه در دوازه قرآن شیراز گفت: بدون تردید با نظر کارشناسی برای سهل انگاران حادثه امروز پرونده تشکیل خواهد شد.

 

دادستان شیراز افزود: پیش از هر چیز اولویت اصلی رسیدگی به امورات مسافرین حادثه دیده است که در همین خصوص هماهنگی‌های لازم جهت استقرار مسافران انجام شده است.

 

صالحی ادامه داد: جهت رسیدگی سریع به پرونده‌ها در دادسرای شیراز قاضی ویژه تعیین گردید و هماهنگی‌های اولیه با پزشکی قانونی نیز انجام شد.

 

وی همچنین تصریح کرد: با فراخواندن مسئولین بیمه در استان دستور رسیدگی به امور بیمه‌ای و تعیین خسارات نیز صادر شد.

دادستان شیراز در خصوص اتومبیل‌های حادثه دیده نیز بیان داشت: برای حفاظت از اموال حادثه دیدگان تمام اتومبیل‌ها به پارکینگ حفاظت شده منتقل شده‌اند.

 

وی افزود: طبق اعلام پزشکی قانونی در این حادثه تاکنون ١٧ تن از هموطنان جان خود را از دست داده‌اند.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار