قائم مقام فروش گروه خودروسازی سایپا: تفاوت قیمت کارخانه تا بازار آزاد به دلیل افزایش عرضه محصولات است-راهبرد معاصر

قائم مقام فروش گروه خودروسازی سایپا: تفاوت قیمت کارخانه تا بازار آزاد به دلیل افزایش عرضه محصولات است

باقری گفت: قیمت محصولات گروه خودروسازی سایپا با حاشیه بازار تفاوت کمی دارد و این تفاوت کم به دلیل افزایش عرضه محصولات است.
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۲ - ۱۴ دی ۱۳۹۹ - 2021 January 03
کد خبر: ۷۲۸۱۳

به گزارش راهبرد معاصر مجید باقری قائم مقام فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: در سایپا علی رغم وجود مشکلات جدی از جمله تحریم‌ها، با همت کارگران مولفه‌های جهش تولید را محقق کرده‌ایم.

او گفت: تعهدات معوق روند خوبی دارند. قیمت محصولات گروه خودروسازی سایپا با حاشیه بازار تفاوت کمی دارد و این تفاوت کم به دلیل افزایش عرضه محصولات است. اکنون برای نخستین بار ۲ مورد از مواردی که جزو قرعه کشی بود از رده خارج می‌شوند.

قائم مقام فروش گروه خودروسازی سایپا تشریح کرد: تمام ثبت نام کنندگان وانت ۱۵۱ و نیسان تک سوز آپشنال بدون قرعه کشی برنده هستند و سهمیه ظرفیت و رزرو برای آن‌ها در نظر گرفته نشده است.

به گفته این مقام مسئول تمام خریداران این ۲ خودرو پس از اتمام قرعه کشی می‌توانند اقدام به واریز وجه کنند و تمام آن‌ها برنده هستند. بدین ترتیب به مرور زمان قرعه کشی از برنامه‌ها حذف می‌شود و مردم بدون انجام قرعه کشی از طریق سایت رسمی اقدام به خرید خودروی مورد علاقه خود می‌کنند.

باقری افزود: برخی از افراد به دلایل مختلف انصراف از خرید خودرو می‌دانند، مجوز کمیته خودرو را اخذ کردیم و رزرو را به میزان ۲۰۰ درصد افزایش دادیم.

باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده