قیمت ربع سکه امروز جمعه ۱۹ دی ۹۹-راهبرد معاصر
قیمت سکه ۱۹ دی ۹۹.

قیمت ربع سکه امروز جمعه ۱۹ دی ۹۹

قیمت ربع سکه امروز جمعه ۱۹ دی ۹۹ را در جدول زیر بخوانید.
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۷ - ۱۹ دی ۱۳۹۹ - 2021 January 08
کد خبر: ۷۳۳۱۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ قیمت ربع سکه بر اساس قیمت طلا اندازه گیری و محاسبه می‌گردد. قیمت ربع سکه در بازار طلا۴.۳۰۰.۰۰۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود. برای اطلاع از قیمت طلای ۱۸ عیار در بازر و طلا و همچنین قیمت سکه بهار آزادی، قیمت نیم سکه و قیمت ربع سکه در بازار طلا با ما همراه باشید. قیمت ربع سکه با توجه به قیمت طلا در بازار مشخص شد. قیمت ربع سکه بهار آزادی در پی افزایش مجدد قیمت طلای ۱۸ عیار در بازار امروز با افزایش نسبی قیمت طلا نسبت به روز گذشته داد و ستد شد. قیمت ربع سکه امروز جمعه ۱۹ دی ۹۹ را در ادامه خبر زیر بخوانید. امروز پنجشنبه ۱۸ دی ربع سکه بهار آزادی به قیمت ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان داد و ستد شد.

 

قیمت ربع سکه و سکه دیروز 18 دی 99

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۱۲ میلیون و ۲۵۰هزار تومان، نیم سکه ۶ میلیون و ۴۰۰هزار تومان، ربع سکه ۴ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان و سکه یک گرمی۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

 

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۹۴۸ دلار و ۲۷ سنت رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و ۲۰۵ هزار تومان معامله می‌شود.

 

شما می‌توانید نرخ امروز طلا و سکه را در جدول زیر مشاهده کنید:

محصول  نرخ (تومان)
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 
۱۲.۲۵۰.۰۰۰
سکه تمام طرح قدیم 
۱۲.۰۰۰.۰۰۰
نیم سکه بهار آزادی
۶.۴۰۰.۰۰۰
ربع سکه بهار آزادی
۴.۲۸۰.۰۰۰
سکه گرمی 
۲.۴۰۰.۰۰۰
اونس جهانی 
یک هزار و ۹۴۸ دلار و۲۷ سنت 
طلای ۱۸ عیار 
۱.۲۰۵.۰۰۰

 

 

قیمت طلای 18عیار در هر گرم هم یک‌میلیون و 199 هزار تومان، قیمت طلای 24عیار در هر گرم یک‌میلیون و 597 هزار تومان و هر مثقال طلا 5 میلیون و 195 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

 

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۸۷۷ دلار  رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و ۱۴۱ هزار تومان معامله می‌شود. 

 

نرخ سکه نسبت به آخرین معاملات دیروز ۱۵۰ هزار تومان افزایش یافته است.

 

قیمت ربع سکه امروز جمعه ۱۹ دی ۹۹

  قیمت ربع سکه امروز جمعه 19 دی 99 نسبت به روز گذشته افزایش اندکی داشته است در ادامه جدول قیمت ربع سکه و قیمت سکه و قیمت طلا را مشاهده کنید. 

نوع قیمت(تومان)
دلار 25.551
یورو 31.544
پوند 34.973
سکه بهار آزادی 11.597.900
 سکه طرح جدید 11.813.000
نیم سکه 6.300.000
ربع سکه 4.300.000
سکه گرمی 2.350.000
گرم طلای 18 عیار 1.157.300
 
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار