بازدید فرمانده نیروی دریایی ارتش از مناطق سیل زده-راهبرد معاصر

بازدید فرمانده نیروی دریایی ارتش از مناطق سیل زده

امیر دریادار حسین خانزادی با حضور در استان گلستان ضمن بازدید از مناطق سیل زده و همدردی با مردم شریف این استان از نزدیک از روند پیشرفت و مشکلات پیشرو قرار گرفت.
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۴ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - 2019 March 30
کد خبر: ۷۵۱۸
به گزارش راهبرد معاصر  به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، امیر دریادار حسین خانزادی با حضور در مناطق سیل زده استان گلستان و گفتگوی صمیمی با مردم روستاهای آق قلا و گمیشان، دستور ویژه جهت تامین کلیه اقلام و نیازمندی های مورد نیاز و همچنین رسیدگی و استقرار بیشتر تیم های پشتیبانی، عملیاتی و درمانی  را به فرمانده ناوگان شمال صادر کرد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه با اشاره به حضور یگان های پروازی در این مناطق افزود: با هماهنگی های به عمل آمده تخلیه سیل آب های شهرستان های آقا قلا و گمیشان در حال انجام است و همچنین با حضور متخصیص و مهندسین نداجا در این مناطق ظرفیت های لازم جهت لایروبی گرگان رود در دست اقدام است.
امیر دریادار حسین خانزادی درپایان از بیمارستان صحرایی، نانوایی و آشپزخانه سیار بازدید کرد.

لازم به ذکر است، پخت هزار پرس غذای گرم و نان توسط آشپزخانه و خبازخانه سیار  و همچنین بیمارستان صحرایی نیروی دریایی ارتش از ابتدا  با ۲۵۴۷ ویزیت، ۱۰۹۹ تزریقات، ۲۲مورد رادیولوژی و۱۲۰۰مورد درمان سرپایی که دارای ظرفیت اتاق عمل، رادیولوژی، ارتوپدی، آزمایشگاه و داروخانه است به همه مردم آسیب دیده در سیل کمک و امدادرسانی کرد.
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار