ابزار جدید محاسبه مستمری رونمایی شد / متناسب‌سازی بازنشستگان چقدر است؟ قیمت نفت امروز چهارشنبه ۳ تیر ۱۴۰۵ بارگذاری فیش حقوقی خرداد بازنشستگان اختلال خدمات کارت‌محور بانک‌ها رفع شد قیمت دلار، یورو و سایر ارز‌ها امروز ۳ تیرماه ۱۴۰۵/ دلار در این کانال مهم قیمتی جابه‌جا شد + جدول پیش‌بینی دویچه‌بانک درباره قیمت طلا/ مسیر طلا کجاست؟ آخرین وضعیت اختلال بانکی/ چه زمانی همه خدمات به حالت عادی بازمی‌گردد؟ قیمت‌های عجیب میوه در بازار/ گیلاس، زردآلو، هلو و موز چند؟ رفع اختلال همه بانک‌ها تا پایان امشب خدمات کارتی کدام بانک‌ها مختل شده است؟ فرودگاه‌های تهران چه روز‌هایی تعطیل شدند؟ آخرین وضعیت اختلال بانک‌های ملی، صادرات، تجارت و توسعه صادرات / جزئیات رفع اختلال بانکی خدمات کارتی؛ افزایش سقف تراکنش‌ها کدام خودرو‌ها مشمول مالیات می‌شوند؟ خودروی ۱۰ میلیاردی چقدر باید مالیات بدهد؟ / فرمول محاسبه مالیات خودرو‌های گران قیمت بازار طلای تهران تعطیل شد قیمت بلیت اتوبوس تهران-کربلا تمدید خودکار قرارداد‌های اجاره با سقف ۲۵ درصد به تصویب سران قوا رسید

شرط تازه واریز سود سهام عدالت

شرط تازه واریز سود سهام عدالت بر اساس توضیح مدیر فنی سهام عدالت، در حالت عادی برای واریز سود سهام اگر سهامداری در سامانه سجام ثبت‌نام و احراز هویت نشده باشد پول به حسابش واریز نمی‌شود و نزد ناشر می‌ماند.
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۹ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - 2021 January 28
کد خبر: ۷۵۶۱۵

به گزارش راهبرد معاصر با رسیدن به ماه‌های پایانی سال زمزمه‌های واریز سود سهام عدالت شنیده می‌شود. در سال‌های ۹۵، ۹۶ و ۹۷ سود این سهام از طریق شماره شبا به حساب سهامداران واریز شده اما در خصوص امسال روش واریز تغییر کرده است.

براساس اظهارات مشاور اجرایی سهام عدالت شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، استفاده از مزایای سهامداری همانند دریافت سود، حضور در مجمع و خدمات الکترونیک مشروط به ثبت‌نام در سجام و احراز هویت است.(ایسنا)

به خاطر این که دریافت سود به گرفتن کد سجام مشروط شده، طی هفته‌های گذشته دفاتر پیشخوان دولت با ازدحام سهامدارانی مواجه شد که برای احراز هویت مراجعه کرده‌اند اما سود سهام کسانی که کد سجام نگیرند چه می‌شود؟

محمود حسنلو، مدیر فنی سهام عدالت در پاسخ به این سوال به تجارت‌نیوز گفت: در حالت عادی تا زمانی که قرار است سود را توزیع کنیم، فهرست مشمولان را از بورس و سامانه سجام می‌گیریم و پس از آن سود به حساب سهامداران واریز می‌شود ولی در خصوص کسانی که در سامانه سجام ثبت‌نام و احراز هویت نکرده‌اند سود سهامشان نزد ناشر باقی می‌ماند.

او افزود: ممکن است در مراحل بعدی دوباره با ما قرارداد ببندند و سود واریز کنیم یا شاید نگه دارند و با سود سال آینده واریز شود و در واقع به عنوان مطالبات نزد ناشر باقی می‌ماند.

طبق اظهارات حسنلو، این فرایند در حالت عادی برای پرداخت سود سهام بورسی اجرا می‌شود و باید دید در خصوص سهام عدالت تصمیم دیگری گرفته می‌شود یا خیر؟

 

تجارت نیوز

کلمات کلیدی: سهام عدالت
مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار