زمان و روز پخش سریال گیسو /دانلود قسمت اول سریال گیسو-راهبرد معاصر

زمان و روز پخش سریال گیسو /دانلود قسمت اول سریال گیسو

زمان و روز پخش سریال گیسو مشخص شد و بینندگان سریال گیسو میتوانند برای دانلود قسمت اول سریال گیسو از روز چهارشنبه 13 اسفند این سریال را از سایت های مجاز پخش سریال خریداری کنند.
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۳ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - 2021 February 27
کد خبر: ۷۹۰۷۶

به گزارش راهبرد معاصر زمان و روز پخش سریال گیسو چهارشنبه 13 اسفند 99 اعلام شد. سریال گیسو ساخته منوچهر هادی فصل دوم سریال عاشقانه است که در فصل اول این سریال مهناز افشار جرو نقش های اصلی بود و در این فصل هانیه توسلی جایگزین مهناز افشار وارد سریال شده است.بینندگان سریال گیسو میتوانند برای دانلود قسمت اول سریال گیسو از روز چهارشنبه 13 اسفند این سریال را از سایت های مجاز پخش سریال خریداری کنند. سریال گیسو سومین سریال نمایش خانگی منوچهر هادی است.

قسمت اول سریال گیسو

زمان و روز پخش سریال گیسو

سریال گیسو به تهیه‌کنندگی و سرمایه‌گذاری هومن کبیری و کارگردانی منوچهر هادی که حدود دو ماه پیش تصویربرداری آن به پایان رسید، قرار است از ۱۳ اسفند در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

در این سریال که قصه‌ای معمایی با رویکردهای اجتماعی دارد، محمدرضا گلزار، هومن سیدی، ساره بیات، هانیه توسلی، مسعود رایگان، بهاره رهنما و حسین یاری ایفای نقش می‌کنند.

«گیسو» فصل دوم سریال «عاشقانه» است که در سال ۹۵ در شبکه نمایش خانگی منتشر شد. این سومین کار منوچهر هادی برای شبکه نمایش خانگی است.

 

هر آنچه درباره گیسو منوچهر هادی می دانیم

سریال پرحاشیه ی «دل» که با انتقادات زیادی هم رو به رو شد هنوز در شبکه ی نمایش خانگی در حال پخش بود که منوچهر هادی از آغاز ساخت سریال گیسو یا همان عاشقانه ۲ خبر داد.

مهناز افشار که از بازیگران اصلی فصل اول سریال عاشقانه بود به اجبار از فصل دوم خط خورد و هانیه توسلی جایگزین او شد.

 

چند نکته درباره ترکیب بازیگران گیسو

مهناز افشار تنها بازیگر فصل اول سریال عاشقانه نیست که در فصل دوم آن غایب است. پانته ‌آ بهرام، فرزاد فرزین، بهاره کیان ‌افشار، حمیدرضا پگاه و سارا رسول زاده هم در سریال گیسو حضور ندارند

یک نکته ی جالب توجه دیگر حضور یک بازیگر زن ایتالیایی به نام جولیا پانلی در این سریال است.

هومن سیدی که پخش اثر جدید او، سریال قورباغه از شبکه نمایش خانگی آغاز شده است، پیش تر اعلام کرده بود دیگر قصد بازی در هیچ فیلم و سریالی در شبکه نمایش خانگی را ندارد. با این حال او با نقش پیمان در سریال گیسو بار دیگر به شبکه نمایش خانگی بازخواهد گشت.

قسمت اول سریال تماشایی "گیسو" (عاشقانه ۲) به شبکه نمایش خانگی می آید. جهت دریافت لینک دانلود فصل دوم سریال عاشقانه در این نوشتار همراه ما باشید تا همچنین به بررسی و معرفی آن نیز بپردازیم.

همزمان با ادامه شیوع کرونا و عدم اکران فیلم ها، بسیاری از کارگردانان و تهیه کنندگان شناخته شده به ساخت سریال در شبکه نمایش خانگی متمایل شده‌ اند. یکی از این سریال ها که همینک قرار است پخش بشود گیسو نام دارد.

قسمت اول سریال گیسو

درباره سریال گیسو چه می دانیم؟

سریال گیسو – Gisoo محصول سال ۱۳۹۹ به تهیه کنندگی: هومن کبیری و کارگردانی: منوچهر هادی  می باشد که پس از حرف و حدیث های بسیار سرانجام از میانه های تابستان امسال کلید خورد. پس از موفقیت سریال عاشقانه در فصل اول در سال ۹۵، در همان سال ۹۶ و پس از پایان سریال بود که عوامل آن عنوان کردند که قصد ساخت فصل دوم این سریال را دارند. چیزی که از قبل پیش بینی نشده بود و به دلیل استقبال بی سابقه مردم از فصل یک رخ داد.

آماده نبودن فیلمنامه و دریافت مجوزها این وعده را در حد حرف باقی گذاشت. پس از آن نیز هر بار به دلیل حضور هر یک از بازیگران در پروژه ای دیگر، این کستینگ عاشقانه کنار هم قرار نمی گرفت.

 سازندگان در عزم خود جدی بودند و به هر ترتیبی که بود از اواسط بهار و خرداد مراحل پیش تولید را آغاز کردند و اکنون سریال را برای پخش در زمستان ۹۹ آماده کرده اند.

 

بازیگر جایگزین گیسو و بازیگر ایتالیایی سریال

یکی از تغییرات اجباری در سریال عاشقانه ۲ خط خوردن مهناز افشار در پروژه بود. ولی در نهایت تصمیم بر این شد که هانیه توسلی جایگزین وی بشود.

از نکات جالب توجه دیگر در سریال گیسو حضور بازیگر زن ایتالیایی یعنی جولیا پانلی می باشد که در نقش لوسیا ظاهر می شود. دیگر بازیگر جدید فصل دوم عاشقانه، بهاره رهنما می باشد که در نقش افرا و در واقع مادر لوسیا حضور دارد.

 

بازیگران گیسو چه کسانی هستند؟

ساره بیات، محمدرضا گلزار، هومن سیدی، حسین یاری، هانیه توسلی، بهاره رهنما، مسعود رایگان، شمسی فضل‌ الهی، سانیا سالاری، علیرضا زمانی ‌نسب، آزاده ریاضی، جولیا پانلی بازیگران عاشقانه ۲ را تشکیل داده اند.

 

غایبین فصل دوم عاشقانه چه کسانی هستند؟

به جز مهناز افشار که شرح وضعیت داده شد، پانته ‌آ بهرام، فرزاد فرزین، بهاره کیان ‌افشار، حمیدرضا پگاه و سارا رسول زاده نیز در سریال گیسو حضور ندارند و در واقع از فصل اول این سریال جا مانده اند.

 

داستان گیسو درباره چیست؟

«عاشقانه ۲؛ گیسو» درامی معمایی با رویکردهای اجتماعی منجمله پولشویی است و با توجه به ساخت سریال های مختلفی که روابط رومانتیک در آن ها محور اصلی بوده، در این فصل در جهت ارتباط با مخاطب تحولی اساسی در داستان صورت گرفته است.

 

آهنگ های فصل دوم عاشقانه را چه کسی می خواند؟

همین چند روز پیش عنوان شد که یک قطعه از محمدرضا گلزار مجوز دریافت کرده و بنابراین برای تیتراژ سریال گیسو در نظر گرفته شده است. قطعا آهنگ های دیگری نیز بنابر فضا و تم داستان در ادامه آماده خواهد شد ولی به نظر می رسد که دیگر فرزاد فرزین همکاری حتی در حد خوانندگی با گیسو نداشته باشد. در فصل اول، آهنگ های فرزاد فرزین بسیار به دیده شدن بیشتر و گسترده شدن مخاطبین عاشقانه و همه گیرتر شدن آن کمک کرد و در واقع به باور بسیاری، این آهنگ سازگار با داستان کمک بسیار زیادی به عاشقانه ۱ کرد.

 

کلمات کلیدی: سریال گیسو سریال
مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار