ساعات کاری ادارات بوشهر تغییر کرد+ ساعت جدید ساماندهی نیرو‌های شرکتی؛ دولت چهاردهم وارد فاز جدید شد / تازه‌ترین جزئیات طرح ساماندهی کارکنان شرکتی برکناری یک مدیر صدا و سیما و پیگرد قضایی نبویان در پی اظهارات جنجالی اطلاعیه نیروی دریایی سپاه: شناور‌ها به تنگه هرمز نزدیک نشوند محسن رضایی: شاید آمریکایی‌ها بدنبال گذراندن مسابقات جام جهانی و یا حتی انتخابات باشند و در نهایت مذاکرات عاقبتی نداشته باشد نحوه فعالیت ادارات البرز اعلام شد؛ بازگشت به روال عادی از ۳۰ خرداد + جزییات ساعت کاری دستور معاون اول برای شفاف‌سازی پرونده قاچاق مس به کجا رسید؟ ارتش: دست بر ماشه و گوش‌ به فرمان فرماندهی معظم کل قوا، آماده‌ایم حماس: مقاومت لبنان در حال رقم زدن فصلی بزرگ از قهرمانی است عراقچی: فرقه مرگِ نسل‌کش تهدیدی برای تمام بشریت است هشدار ایران نسبت به تداوم جنگ افروزی رژیم اشغالگر علیه لبنان پزشکیان: اگر مردم را به صرفه‌جویی دعوت می‌کنیم، دولت باید پیشگام باشد ابوترابی: پیام رهبر انقلاب نشانه تکیه نظام بر خرد جمعی است حمایت طوایف بلوچ از پیام رهبر انقلاب اسلامی بیانیه شورای عالی امنیت ملی درباره تفاهم ایران و آمریکا
گودرزی:

رئیس جمهور یا معاون اول باید در مجلس حضور می‌یافتند

نماینده مردم بروجرد گفت: رئیس جمهور یا معاون اول رئیس جمهور باید در جلسه بررسی وضعیت مناطق سیل زده حضور می‌یافتند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۰ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - 2019 April 07
کد خبر: ۷۹۷۰
به گزارش  راهبرد معاصر ، در جلسه علنی روز یکشنبه و در جریان بررسی وضعیت استان‌های سیل زده، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد گفت: امروز باید رئیس جمهور در مجلس حضور می‌یافت. اگر رئیس جمهور عذری دارد باید معاون اول وی حضور می‌یافت.

وی با بیان اینکه مدیریت بحران به معنای پیشگیری از بحران است گفت: اگر سدهای شهرستان بروجرد مدیریت می‌شد امروز سیلاب کنترل شده بود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس با تاکید بر لزوم رسیدگی اورژانسی به وضعیت پلدختر، گفت: اگر گل و لای خشک شود قابل انتقال نیست.

وی همچنین از قوه قضائیه خواست بر عملکرد مدیران برای مدیریت بحران نظارت کند.

یک سوم شهر دلفان زیر آب رفته است

در ادامه رستمیان نماینده مردم سلسله و دلفان، گفت: یک سوم شهر دلفان زیر آب رفته و ۴۵۰ روستا در محاصره سیل قرار گرفته، چهار روستا تخلیه و مردم در کمپ ساکن هستند.

وی همچنین از سپاه پاسداران به خاطر بازگشایی جاده‌ها تشکر کرد و خطاب به مطهری، گفت: امروز باید بررسی وضعیت مناطق سیل زده به عنوان اولین دستور کار مجلس بررسی می‌شد.

*وزارت نیرو مقصر اصلی در سیل لرستان است

در ادامه ملک شاهی نماینده مردم کوهدشت گفت: اگر وزارت نیرو سدهای مورد نظر را در استان لرستان احداث می‌کرد امروز این سدها یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون متر مکعب از سیلاب‌ها را جمع آوری می‌کرد. مقصر اصلی در سیل اخیر لرستان و خسارت‌های جانی ومالی وزارت نیرو است.

بیرانوندی نماینده خرم آباد نیز گفت: هنوز مردم از عمق فاجعه در استان لرستان بی خبر هستند. تعداد زیادی از مردم استان آواره هستند.

وی همچنین از نماینده مجلس خواست با طرح دو فوریتی برداشت از صندوق ملی برای حل مشکلات مناطق سیل زده موافقت کنند.
مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار