اعلام رنگ بندی شهر‌های قرمز و نارنجی تا پایان امروز-راهبرد معاصر

اعلام رنگ بندی شهر‌های قرمز و نارنجی تا پایان امروز

محسنی بندپی با بیان اینکه شهروندان در نوروز سفر نکنند، گفت: مکان‌های گردشگری استان تهران باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اختیار مسافران باشند.
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۱ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - 2021 March 15
کد خبر: ۸۰۸۷۹

به گزارش راهبرد معاصر انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در نشست خبری که ظهر امروز (دوشنبه ۲۵ اسفندماه) برگزار شد، اظهار کرد: نیرو‌های هلال احمر در نوروز سال ۹۹ تب سنجی در ورود و خروج شهر‌ها را در دستور کار خود قرار داده بودند و بسیج، دیوان محاسبات و اصناف نیز همکاری خوبی با ما داشتند.

او در ادامه بیان کرد: همچنین برای مقابله با ویروس کرونا همکاری مردم بسیار تأثیرگذار بود.

استاندار تهران تشریح کرد: ویروس کرونا سبب شد تا استعداد‌های کشور شکوفا شود، اکنون در تولید ماسک به خودکفایی رسیده‌ایم و امیدواریم در خرداد ماه اولین فاز صنعتی واکسن کرونا وارد کشور شود.

محسنی بندپی گفت: در ۲۹ استان ویروس انگلیسی جهش پیدا کرده و این تعطیلاتی که پیش رو داریم، هشداری است که باید به آن توجه داشته باشیم.

استاندار تهران بیان کرد: ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب کرده، شهر‌های قرمز و نارنجی محدودیت سفر دارند و در روز شنبه ۹ شهر قرمز و ۳۱ شهر نارنجی بوده است و تا پایان امروز رنگ بندی شهر‌های قرمز و نارنجی اعلام خواهد شد.

او در پایان گفت: توصیه ما این است که سفر نکنید و باید مکان‌های گردشگری استان تهران با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اختیار مسافران باشند.

باشگاه خبرنگاران

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار