ساعت بازی پرسپولیس گوای هند+ ترکیب دو تیم-راهبرد معاصر
پرسپولیس با ترکیبی متفاوت مقابل گوا/ رونمایی از سورپرایزهای یحیی

ساعت بازی پرسپولیس گوای هند+ ترکیب دو تیم

ساعت بازی پرسپولیس گوای هند مشخص شد و پرسپولیس تهران امشب ساعت ۲۱:۳۰ در قالب بازی های برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف گوا هند می‌رود.
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۳ - ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 2021 April 23
کد خبر: ۸۴۹۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ پرسپولیس تهران در سری بازی های برگشت بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف گوا هندوستان می رود. سرخ پوشان سه بازی قبل خود را با برد پشت سر گذاشتند. کنفدراسیون فوتبال آسیا تاریخ و زمان بازی پرسپولیس و گوا در  مرحله برگشت بازی های گروهی لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد. ساعت بازی پرسپولیس گوا 21 و 30 دقیقه امشب 3 اردیبهشت ماه خواهد بود. این بازی از شبکه سه سیما برای شما دوستداران فوتبال پخش خواهد شد. 

 

پرسپولیس تهران در سومین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف گوا هندوستان می رود. سرخ پوشان دو بازی قبل خود را با برد پشت سر گذاشتند. کنفدراسیون فوتبال آسیا تاریخ و زمان بازی پرسپولیس و گوا در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد. ساعت بازی پرسپولیس گوا 21 و 30 دقیقه امشب 31 فروردین ماه خواهد بود. این بازی از شبکه سه سیما برای شما دوستداران فوتبال پخش خواهد شد. 

 

بازی تیم های گوا هند و پرسپولیس ایران در چارچوب بازی های هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب جمعه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ از ساعت ۲۱:۳۰ به صورت زنده پخش خواهد شد.

 

پخش زنده پرسپولیس و گوا را از کدام شبکه ها دنبال کنیم؟

  • پخش زنده دیلی فوتبال
  • شبکه بین اسپورت
  • سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • شبکه اسکای اسپورتس

 

برنامه پخش زنده بازی پرسپولیس ایران و گوا هند

بازی پرسپولیس گوا صه صورت پخش زنده روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

 

پرسپولیس با ترکیبی متفاوت مقابل گوا/ رونمایی از سورپرایزهای یحیی

 

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تا ساعاتی دیگر به مصاف گوا هند می‌رود و دیدار برگشت خود مقابل این تیم را برگزار خواهد کرد. 

 

سرخپوشان با توجه به فشردگی بازی‌ها و فاصله مطمئنی که در صدر جدول ایجاد کردند با نظر یحیی گل‌محمدی در دیدار امروز با ترکیبی متفاوت از بازیکنان به مصاف حریف خواهند رفت. 

 

در دروازه پرسپولیس برخلاف همیشه به جای حامد لک در این دیدار بوژیدار رادوشوویج به میدان می‌رود و یک‌ خط جلوتر در مرکز خط دفاعی زوج همیشگی کنعانی زادگان و جلال حسینی بازی خواهند کرد. در سمت راست برخلاف دیدارهای اخیر این بار مهدی شیری در زمین حضور دارد و در سمت چپ هم علی شجاعی بازی خواهد کرد. 

 

هافبک دفاعی های پرسپولیس در بازی امروز میلاد سرلک و در کنار او محمد شریفی جوان خواهد بود و این یکی دیگر از سورپرایز های یحیی در بازی امروز است. 

 

مهدی ترابی و امید عالیشاه دو هافبک هجومی متمایل به کناره ها در پرسپولیس هستند و در نوک حمله زوج شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر بازی می‌کنند.

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل گوا:

 

بوژیدار رادوشویج، سیدجلال حسینی، حسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، علی شجاعی، محمد شریفی، میلاد سرلک، امید عالیشاه، مهدی ترابی، شهریار مغانلو و عیسی آل‌کثیر

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر گوای هند

 

سرخپوشان ایران  برای این بازی غایبی ندارند و با تمام قوا به مصاف حریف هندی خود می‌روند.  

 

ترکیب پرسپولیس در بازی با گوا

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای این بازی به شرح زیر است.  

 

حامد لک، کمال کامیابی نیا، سید جلال حسینی، وحید امیری، سیامک نعمتی، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، مهدی ترابی، امید عالیشاه، شهریار مغانلو و آل کثیر

 

دیدار  تیم‌های فوتبال پرسپولیس و گوای هند فردا شب ساعت ۲۱:۳۰  برگزار خواهد شد.

 

نتیجه بازی برگشت پرسپولیس و گوا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا

تنها دقایقی پس از اتمام دیدار پرسپولیس و گوا نیز فیلم خلاصه بازی این دیدار بارگذاری می شود.

 

خلاصه بازی پرسپولیس و گوا امشب جمعه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰

 

پخش زنده فوتبال| پخش زنده بازی پرسپولیس و گوا امشب جمعه 3 اردیبهشت 1400

دیدار گوا هند – پرسپولیس ایران امشب جمعه 3 اردیبهشت 1400 به صورت زنده و مستقیم از شبکه سه سیما پخش می شود.

 

الوطن: در بازی گوا و پرسپولیس شگفتی رخ نمی‌دهد

 

امشب پس از دیدار تیم‌های الریان قطر و الوحده امارات شاهد رویارویی تیم‌های پرسپولیس ایران و گوای هند در گروه E لیگ قهرمانان آسیا خواهیم بود. پرسپولیس برای اطمینان از صعود رسمی‌اش به مرحله بعدی با هدف پیروزی وارد زمین می‌شود. این تیم با 9 امتیاز صدرنشین گروه است و فقط به 3 امتیاز دیگر برای صعود نیاز دارد.

 

بر اساس این گزارش، تیم گوای هند با کسب 2 تساوی برابر تیم های الریان قطر و الوحده امارات 2 امتیازی است و در رده سوم جدول گروه E لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد. در صورت بروز شگفتی و پیروزی گوای هند برابر پرسپولیس همه چیز گروه E زیر و رو می‌شود. هرچند این اتفاق رخ نمی‌دهد و با توجه به اختلاف سطح فنی دو تیم نباید منتظر چیز غیرمنتظره‌ای باشیم.

 

ساعت بازی پرسپولیس گوای هند

 

تیم‌های گوای هند و پرسپولیس ساعت 21:30 دقیقه امشب رودرروی هم قرار می‌‌گیرند.

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عماد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
0
0
بازی به زربات پنالتی میکشه
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار