آخرین اخبار از رتبه بندی معلمان در ۱۴۰۰+ جزئیات-راهبرد معاصر

آخرین اخبار از رتبه بندی معلمان در ۱۴۰۰+ جزئیات

الهیار ترکمن: طرح رتبه بندی معلمان در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است و در صورت تصویب از فروردین ۱۴۰۰ برای فرهنگیان مشمول رتبه بندی محاسبه خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۶ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 2021 April 28
کد خبر: ۸۵۶۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر، الهیار ترکمن خاطر نشان کرد: طرح جدید رتبه بندی معلمان شامل هم امتیازات مالی و هم امتیازات غیر مالی می‌شود که امتیازات مالی آن علاوه بر افزایش دریافتی معلمان در سال‌های ۹۴ و ۹۸ خواهد بود.

 

وی درباره آخرین وضعیت تامین مسکن فرهنگیان نیز گفت: تفاهم نامه تامین مسکن فرهنگیان را با وزارت راه و شهرسازی در دستورکار قرار دادیم و ثبت نام از فرهنگیان واجد شرایط انجام شده و عمده ظرفیت مسکن‌ها در شهرهای جدید است.

 

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: واگذاری ۴۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی قطعی شده و ۲۵ هزار نفر به مرحله اجرایی سازی رسیده و فرهنگیان برای دریافت وام به بانک مسکن معرفی شده اند.

 

وی تاکید کرد: بر اساس اطلاعات ما و ثبت نام انجام شده ۱۷۰ هزار نفر از فرهنگیان فاقد مسکن هستند و امیدواریم امسال شاهد واگذاری اولین مسکن‌ها به فرهنگیان باشیم.

 

الهیار ترکمن در ادامه به برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم اشاره کرد و افزود: یکشنبه ۱۲ اردیبهشت به نام معلم، مطهری معلم ماندگار، دوشنبه، معلم، قدر و منزلت معلمی، سه شنبه، معلم، افسران سپاه پیشرفت، چهارشنبه، معلم، مرجعیت تربیتی و اجتماعی، پنجشنبه، معلم، زیست بوم جدید چالش‌ها و فرصت ها، جمعه، معلم، خانواده و مشارکت اجتماعی و شنبه معلم، پیشکسوتان و چهره‌های ماندگار نامگذاری شده است.

 

الهیار ترکمن تصریح کرد: شنبه ۱۱ اردیبهشت دیدار فرهنگیان با رئیس جمهور را برگزار می‌شود که هشت نفر از فرهنگیان به صورت حضوری هستند و دوشنبه ۱۳ اردیبهشت دیدار مجازی وزیر با فرهنگیان در سراسر کشور و در روز ۱۶ اردیبهشت دیدار فرهنگیان با رئیس مجلس برگزار خواهد شد.

 

وی تاکید کرد: در هفته معلم همچنین معلمانی که عملکرد ماندگار از کار معلمی داشتند شناسایی و تقدیر خواهند شد.

 

الهیار ترکمن افزود: ۳۰۵ هزار و ۹۱۱ معلم در طرح خودارزیابی شرکت کردند و ۳۸۳ نفر وارد ارزیابی کشوری شده و توسط ۵ استان داوری شدند.

 

وی مهم‌ترین هدف این برنامه را شناساندن و انعکاس زحمات بدون وقفه معلمان در دوران کرونا بیان کرد و افزود: تعلیم و تربیت در دوران شیوع کرونا تعطیل نشده است و معلمان برای آموزش مجازی دانش آموزان در ۲ سال گذشته زحمات بسیاری کشیدند.

 

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: معلمان در حین تدریس ویژگی‌های خاصی مانند ایثار، فداکاری و اخلاق خوب را از خود نشان دادند که باید به منظور الگوسازی برای جوانان شناسایی و در هفته معلم تقدیر شوند.

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
0
0
با سلام واحترام.بهتراست سخنان ارزشمند جناب ترکمن در عمل نشان داده شود مانند وزیر بهداشت که با جانبداری از کارکنان خود ،جای هر گونه صحبت را می بندد.عزت و منزلت ما در گرو جانبداری وزیر ومعاونین ایشان می‌باشد.با سپاس وقبولی طاعات شما
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار