روایت قالیباف از جزئیات عدم تخصیص اعتبار هزار میلیاردی برای رفع مشکلات خوزستان-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

روایت قالیباف از جزئیات عدم تخصیص اعتبار هزار میلیاردی برای رفع مشکلات خوزستان

رئیس مجلس گفت: پس از نظارت میدانی سال گذشته از خوزستان بنا شد وزارت نفت در سرفصل مسئولیت اجتماعی خود هزار میلیارد تومان برای حل مشکلات هزینه کند.
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۹ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 July 26
کد خبر: ۹۶۷۰۰

به گزارش راهبرد معاصر رئیس مجلس گفت: پس از نظارت میدانی سال گذشته از خوزستان بنا شد وزارت نفت در سرفصل مسئولیت اجتماعی خود هزار میلیارد تومان برای حل مشکلات هزینه کند. لذا این موضوع صورت جلسه شد و با جزئیات مشخص شد که کدام مشکل در کدام روستا را باید پیمانکار انجام دهد و کدام اقدامات را گروه های جهادی برعهده بگیرند.

حتی مشخص شد که در کدام روستا زیرساخت نیاز است و کدام روستا نیاز به زیرساخت ندارد تا کارها به صورت دقیق مشخص شود.

 

اما با وجود همه پیگیری هایی که من انجام می دادم، تامین این اعتبار مهم و حیاتی در شبکه وزارت نفت با کندی جلو رفت و اکنون هم اجرای آن در سازمان برنامه و بودجه معطل مانده است. اگر اعتبار هزار میلیارد تومانی که در سفر نظارتی خوزستان تعیین شد به موقع تامین می شد آن روستاها امسال تنش آبی نداشتند.

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار