درخواست فرهنگیان از نمایندگان مجلس درباره رتبه بندی معلمان-راهبرد معاصر

درخواست فرهنگیان از نمایندگان مجلس درباره رتبه بندی معلمان

معلمان در نامه ای سرگشاده به نمایندگان مجلس خواهان درخواست تسریع در تصویب لایحه رتبه بندی معلمان شدند. تعداد امضا های درخواست تسریع در تصویب رتبه بندی در استانه ۱۴ هزار تایی شدن است.
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۵ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 July 30
کد خبر: ۹۷۱۳۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

به گزارش راهبرد معاصر معلمان در نامه ای سرگشاده به نمایندگان مجلس خواهان تریع در تصویب لایحه رتبه بندی معلمان در مجلس شورای اسلامی شدند. بنا بر اعلام نمایندگان معلمان تعداد امضا های درخواست تسریع در تصویب رتبه بندی در استانه ۱۴ هزار تایی شدن است. متن نماینده فرهنگیان به نمایندگان مجلس به قرار زیر است: 
 
درخواست تسریع در تصویب لایحه رتبه بندی فرهنگیان
به نام خدا

گشودن گره‌های معیشتی معلمان هم کار بسیار لازم و مهمی است که باید انجام شود که عمدتاً بر عهده دولت و مجلس است.
مقام معظم رهبری روز معلم ۱۴۰۰/۰۲/۱۲

نماینده محترم .....

با سلام و احترام
اکنون که بعد از یک دهه انتظار رتبه بندی معلمان در ایستگاه مجلس متوقف شده است، از آنجا که این لایحه تنها امید فرهنگیان برای رفع تبعیض ایجاد شده از نظر حقوق و مزایا نسبت به سایر کارمندان است ، لذا جامعه معلمان کشور از مجلس انقلابی و نمایندگان محترم انتظار دارند بیش از این با تعلل در روند پیگیری لایحه ، روح و روان جامعه فرهنگیان را آزرده خاطر ننموده و نمایندگان محترم جهت اعلام وصول لایحه در صحن علنی با هیئت رئیسه محترم مجلس رایزنی های لازم را انجام دهند تا بیش از این معلمان را منتظر نگذارند و نهایت در مرداد ماه این اتفاق مهم صورت بگیرد.

امضا کنندگان ذیل و معلمان سراسر کشور تصویب لایحه ای که کمیسیون آموزش در ۱۴۰۰/۰۴/۰۹ با قید همترازی ۸۰ درصد با هیئت علمی دانشگاه ارائه داده است را از مجلس محترم انتظار دارند.

هر گونه انحراف لایحه از خواسته های مطرح شده یا تغییر در جزییات توافق شده قطعا با مخالفت فرهنگیان و عقیم ماندن تلاش های ده ساله منجر خواهد شد .

(من وقره عالما فقدوقر ربه )
هر کس عالمی را بزرگ کند خداوند بزرگش می کند.
امام علی علیه السلام.
 
 
رتبه بندی معلمان
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
تیمور هو
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
0
0
۲۰ ملیون یک دفعه به دانشگاه یان اضافه میشود برای معلمان میشود ۵ ساله چطور میشود توهین نکرد
مامور
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
0
0
اگر رتبه‌بندی معلمان ۵ سال شود به طور قطعی نمی‌خواهیم
مامور
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
0
0
ما ۱۴ هزار نفر نیستیم یک ملیون نفرهستیم اگر رتبه‌بندی به کامل تصویب نشود قالیباف ورییسی غرق خواهند شد.الان هم باید تصویب شودنه ۵ سال.اگر اینکار رانکنند فیشهای نجومی جاهای دیگر را منتشر میکنیم و فرهنگیان مطمئن باشید علیه تان موضع قاطع خواهند گرفت
تحلیل های برگزیده