کسی دم از مذاکره با آمریکا بزند قطعاً یا خائن است یا نادانِ

برچسب ها
برچسب

کسی دم از مذاکره با آمریکا بزند قطعاً یا خائن است یا نادانِ

عضو هیأت رئیسه کمیسیون صنایع مجلس گفت: در موضوع هسته‌ای چقدر مذاکره کردند، تعهد داده و آن را امضاء کردند و بعد یکی از تعهدات خود را هم اجرا نکردند. اروپایی‌ها نقش دلال را بازی می‌کنند و دنبال این هستند که آمریکا به اهداف خود برسد نه ما؛ لذا در این راستا ما نباید گول اروپایی‌ها را بخوریم.
کد خبر: ۲۲۷۷۷    تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۲۸

تحلیل های برگزیده
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار