فوتی ها کرونایی در تهران چقدر کاهش یافت ؟-راهبرد معاصر

فوتی ها کرونایی در تهران چقدر کاهش یافت ؟

عضو شورای شهر تهران از کاهش ۱۰ درصدی فوتی‌های ناشی از کرونا طی یک هفته گذشته تاکنون در پایتخت خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۲ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - 2021 September 01
کد خبر: ۱۰۰۵۷۷

به گزارش راهبرد معاصر ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران درباره وضعیت کرونا در پایتخت اظهار داشت: خوشبختانه بر اساس بررسی‌های انجام شده و آمارهایی که در سازمان بهشت زهرا )س) تهران ثبت شده، تعداد فوتی های ناشی از کرونا در پایتخت در روند کاهشی داشته است.

وی افزود: تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا در ۷ روز گذشته در پایتخت خوشبختانه ۱۰ درصد کاهش یافته و امیدواریم این روند کاهشی همچنان ادامه داشته باشد و به صفر برسد.

این عضو شورای شهر تهران به نقش واکسیناسیون در پیشگیری و کاهش آمار مبتلایان و فوتی های کرونا اشاره کرد و گفت: شهرداری تهران همراه و همگام با سایر دستگاه‌های مربوطه از جمله وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا اقدامات لازم را انجام داده است و علاوه بر اختصاص فضاهای مناسب مانند سوله‌های مدیریت بحران برای انجام واکسیناسیون عمومی ارائه واکسن به کارکنان شهرداری تهران را نیز آغاز کرده است.

وی ‌گفت: واکسیناسیون خانواده کارکنان شهرداری نیز به زودی آغاز می‌شود و امیدواریم با تسریع این امر مهم شاهد بهبود وضعیت کرونا در پایتخت و سایر شهرها باشیم.

این موضوع شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: شورای ششم پایتخت به موضوع سلامت شهروندان و مقابله با کرونا توجه ویژه دارد و انشاءالله برنامه‌ریزی‌های هرچه جامعه و دقیق تر در این راستا صورت می‌گیرد و تهران بزودی از روزهای سیاه کرونایی عبور می کند. البته رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط شهروندان بسیار حائز اهمیت است و افراد باید به این نکته توجه داشته باشند که هرگونه ساده‌انگاری در این زمینه می‌تواند منجر به ابتلای آنها به بیماری کرونا شود./اقتصاد نیوز

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده