مخفی شدن وزیر صهیونیست در پناهگاه از ترس موشک‌های مقاومت+ عکس-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

مخفی شدن وزیر صهیونیست در پناهگاه از ترس موشک‌های مقاومت+ عکس

وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی از ترس موشک‌های شلیک شده از نوار غزه، در یک پناهگاه در «بئرالسبع» پنهان شد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۸ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019 May 05
کد خبر: ۱۰۲۳۳
به گزارش  راهبرد معاصر ، «آریه درعی» وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی در ساعات اولیه بامداد امروز (یکشنبه) در توئیتر، تصویری از خود و خانواده‌اش را منتشر کرد که از ترس موشک‌های مقاومت در یک پناهگاه به شهر «بئرالسبع» پنهان شده‌اند.

وی در توئیت خود اعلام کرد، این اقدام را در راستای اجرایی کردن توصیه‌ها و پس از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در بئرالسبع انجام داده است.

مخفی شدن وزیر صهیونیست در پناهگاه از ترس موشک‌های مقاومت+ عکس

خبرگزاری «شهاب» به نقل از روزنامه صهیونیستی «معاریو» نوشت، تا کنون 41 صهیونیست به دلیل شلیک راکت‌ها و موشک‌های مقاومت به شهرک‌های صهیونیستی زخمی شده‌اند که حال چهار نفر از آنها وخیم است.

مخفی شدن وزیر صهیونیست در پناهگاه از ترس موشک‌های مقاومت+ عکس
مخفی شدن وزیر صهیونیست در پناهگاه از ترس موشک‌های مقاومت+ عکس
 
پیش‌تر  رسانه‌ها از کشته شدن یک شهرک‌نشین صهیونیست خبر داده بودند. بیشتر شهرها و شهرک‌های فلسطین اشغالی، پناهگاه‌های عمومی را به روی صهیونیست‌ها باز کرده‌اند.

درگیری‌های دیروز پس از آن آغاز شد که ابتدا رژیم صهیونیستی به اهدافی در مناطق مختلف نوار غزه از جمله «بیت‌لاهیا و بیت‌حانون» حمله کرد و مقاومت پاسخ این حملات را داد .

ادامه حملات به نوار غزه

رژیم صهیونیستی صبح امروز دو پایگاه متعلق به مقاومت در شرق «النصیرات و المغازی» واقع در مرکز نوار غزه و نیز پایگاه دیگری در شرق خانیونس را هدف قرار داد.

بنا به گزارش خبرگزاری شهاب، مقاومت نیز در پاسخ به حملات جدید چندین موشک به سمت شهرک‌های صهیونیستی مجاور به غزه شلیک کرده و آژیرهای خطر در «سدوت هنیگف» به صدا در آمده است.

تا کنون هشت فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه شهید  و بیش از 40 نفر دیگر مجروح شده‌اند.

فارس
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده