ادعای کذب یک مقام صهیونیستی درباره ایران-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

ادعای کذب یک مقام صهیونیستی درباره ایران

یکی از مقامات رژیم صهیونیستی در توجیه پاسخ موشکی قاطعانه گروه‌های مقاومت به تجاوزهای این رژیم، ایران را عامل اصلی تشدید تنش‌ها در نوار غزه معرفی کرد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۹ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019 May 05
کد خبر: ۱۰۳۰۴

به گزارش راهبرد معاصر ،  یاکوف آمیدرور، رئیس پیشین امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در اظهاراتی بی‌اساس مدعی شد ایران پشت پرده افزایش تنشها در نوار غزه است.

 

این مقام رژیم صهیونیستی در حالی ایران را عامل اصلی تحولات جدید در نوار غزه اعلام می‌کند که گروه‌های مقاومت فلسطین در پاسخ به تشدید حمله‌ها و تجاوزهای جنگنده‌های این رژیم و شهادت شماری از ساکنان نوار غزه اقدام به شلیک پر حجم موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و شهرک‌‌های صهیونیست‌نشین کرده‌اند.

 

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی از روز جمعه تاکنون بارها مناطق مسکونی در نوار غزه را بمباران کردند که بنا به گزارش وزارت بهداشت فلسطین تاکنون ۹ نفر از جمله یک نوزاد ۱۴ ماهه و یک زن باردار در این حملات شهید شدند.

 

به دنبال تجاوز جدید رژیم صهیونیستی به غزه، مقاومت فلسطین در واکنشی قاطع و شدید، غرب قدس اشغالی و عمق ۷۰ کیلومتری فلسطین اشغالی را هدف حملات راکتی خود قرار داد. در این حملات ۲۳ شهرک‌نشین زخمی شدند.

 

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد گروه‌های فلسطینی بیش از ۶۰۰ فروند موشک از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک کرده‌اند. درگیری بین ارتش رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت فلسطینی در نوار غزه همچنان در جریان است و گزارش لحظه به لحظه آن را می‌توانید اینجا بخوانید.

ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده