آیت الله رئیسی در پیامی به حسن یزدانی و امیر حسین زارع تبریک گفت-راهبرد معاصر
سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی محسن رضایی: مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون و هم‌افزایی با قوای دیگر دارد کدام مجلس در رأس امور است؟ ۱+۳ گزینه مطرح برای ریاست مجلس خبرگان امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند حضور ناو سپاه در محل استقرار نیروهای آمریکایی در نزدیکی جزیره گارسیا سفر رئیس اقلیم کردستان به تهران و هیاهوی غرب سخنگوی دولت: انتخاب ارکان داخلی مجلس با نمایندگان منتخب است آیت الله رئیسی: رابطه بین ایران و آذربایجان ناگسستنی است بانکی‌پور: امیدواریم در پنج سال آینده به نرخ باروری ۲.۵ برسیم سرلشکر سلامی: در عملیات وعده صادق قلب استکبار را هدف گرفتیم وزیر کشور: کمبودهای قانونی درباره نگهداری حیوانات را باید تکمیل کنیم قالیباف: گزارش نظارتی در خصوص تامین اقلام اساسی سه شنبه در مجلس قرائت می‌شود ماموریت قالیباف به کمیسیون عمران برای بررسی سیل مشهد دستور کار مجلس امروز 30 اردیبهشت 1403

آیت الله رئیسی در پیامی به حسن یزدانی و امیر حسین زارع تبریک گفت

رئیس جمهور در پیامی کسب مدال طلای مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در کشور نروژ را به حسن یزدانی و امیرحسین زارع تبریک گفت.
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۲ - ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - 2021 October 04
کد خبر: ۱۰۴۴۳۲

آیت الله سیّد ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در پیامی کسب مدال طلای مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در کشور نروژ را به حسن یزدانی و امیرحسین زارع تبریک گفت.

متن پیام سید ابراهیم رئیسی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای حسن یزدانی

جناب آقای امیرحسین زارع

با کمال مسرت، قهرمانی مقتدرانه و غرورانگیز شما پهلوانان لایق و باغیرت کشورمان در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در نروژ را که موجی از غرور و شادمانی در دل مردم ورزش دوست و پهلوان‌پرور ایران اسلامی ایجاد کرد، صمیمانه تبریک می‌گویم. از تلاش‌های ارزشمند مربیان و کادر فنی هم قدردانی می‌کنم، تداوم این پیروزی‌ها و موفقیت دیکر کشتی‌گیران کشورمان را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده