انتقاد شدید بشارالجعفری از آمریکا/ پاسخ موشکی ارتش سوریه به تجاوزات تروریست‌ها-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

انتقاد شدید بشارالجعفری از آمریکا/ پاسخ موشکی ارتش سوریه به تجاوزات تروریست‌ها

منابع سوری از عملیات گسترده ارتش سوریه علیه گروه‌های ترویستی و خطوط کمک‌رسانی به آنها در حومه شمال غربی حماه خبر دادند.
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۷ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019 May 08
کد خبر: ۱۰۵۴۷
به گزارش راهبرد معاصر  به نقل از خبرگزاری سوریه (سانا)، نیروهای ارتش سوریه امروز عملیات گسترده‌ای را علیه محورهای تحرکات و اماکن استقرار گروه‌های تروریستی و خطوط کمک‌رسانی به آنها در حومه شمال غربی در پاسخ به نقض توافق منطقه کاهش تنش از سوی آنها انجام دادند.

به گزارش سانا، نیروهای ارتش، مخفیگاه‌های تروریست‌ها در شهرناز و کفرنبوده در شمال غربی شهر حماه را در پاسخ به تجاوزات مکرر آنها به ایست‌های نظامی و روستاهای اطراف با موشک هدف قرار دادند. این ضربات خسارت‌ها و تلفاتی به گروه‌های تروریستی وارد کرد و چندین مخفیگاه و سکوی پرتاب موشک و انواع مهمات و سلاح‌های آنها را منهدم کرد.

    نیروهای ارتش روز گذشه نیز دامنه واکنش خود به نقض توافق منطقه کاهش و تجاوزات پیاپی آنها به مناطق امن در حومه حماه و حومه ادلب را گسترش دادند که در نتیجه آن به این گروه‌ها خسارت‌ها و تلفاتی وارد و سکوهای پرتاب موشک آنها منهدم شد.

خبر دیگر  اینکه بشار الجعفری نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد بار دیگر تأکید کرد سوریه بر  اهمیت تلاش طرف‌های متعدد برای خلع سلاح هسته‌ای و جلوگیری از گسترش آن تأکید می‌کند. وی خاطرنشان کرد ایالات متحده آمریکا بیشتر از هر طرفی معاهده منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای را نقض می‌کند و از رژیم صهیونیستی در این زمینه حمایت می‌کند.

تسنیم
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده