قیمت طلا ، قیمت سکه و قیمت دلار در 18 اردیبهشت 1398-راهبرد معاصر

قیمت طلا ، قیمت سکه و قیمت دلار در 18 اردیبهشت 1398

قیمت طلا، دلار و سکه امروز روند صعودی روز گذشته را حفظ کرد و افزایش یافت.
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۳ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019 May 08
کد خبر: ۱۰۵۷۹

به گزارش راهبرد معاصر ، قیمت دلار در صرافی‌ها به ۱۴,۹۹۰ (چهارده هزار و نهصد و نود ) تومان رسید، قیمت سکه و طلا هم بالا رفت.


آخرین نرخ اونس طلا

هر اونس طلا، امروز به ۱,۲۸۷ (یک هزار و دویست و هشتاد و هفت ) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۱۶ درصدی داشته است.


آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار

هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز با افزایش ۰.۸۳ درصدی، از ۴۶۵,۰۰۰ (چهارصد و شصت و پنج هزار) تومان به ۴۶۸,۹۰۰ (چهارصد و شصت و هشت هزار و نهصد ) تومان رسید.


آخرین نرخ گرم طلا ۲۴ عیار

همچنین هر گرم طلا ۲۴ عیار با افزایش ۰.۸۴ درصدی نسبت به روز قبل ، ۶۲۵,۲۰۰ (ششصد و بیست و پنج هزار و دویست ) تومان معامله شد.


آخرین نرخ طلای ۱۸ عیار / ۷۴۰

طلای ۱۸ عیار / ۷۴۰، امروز به ۴۶۲,۶۰۰ (چهارصد و شصت و دو هزار و ششصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۸۲ درصدی داشته است.


آخرین نرخ مثقال طلا

هر مثقال طلا امروز با افزایش ۰.۴۹ درصدی، از ۲,۰۱۸,۰۰۰ (دو میلیون و هجده هزار) تومان به ۲,۰۲۸,۰۰۰ (دو میلیون و بیست و هشت هزار) تومان رسید.

آخرین نرخ دلار

دلار، امروز به ۱۴,۹۹۰ (چهارده هزار و نهصد و نود ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۲۸ درصدی داشته است.


آخرین نرخ یورو

در بازار امروز یورو نسبت به روز قبل ، با ۳۶ تومان افزایش، ۱۶,۸۸۶ (شانزده هزار و هشتصد و هشتاد و شش ) تومان نرخ گذاری شد.


آخرین نرخ پوند

پوند، امروز به ۱۹,۸۲۲ (نوزده هزار و هشتصد و بیست و دو ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۹ درصدی داشته است.


قیمت سایر ارزها امروز

همچنین درهم امارات ۴,۱۳۵ (چهار هزار و یکصد و سی و پنج ) تومان، لیر ترکیه ۲,۴۶۶ (دو هزار و چهارصد و شصت و شش ) تومان، دلار کانادا ۱۱,۲۹۰ (یازده هزار و دویست و نود ) تومان، دلار استرالیا ۱۰,۶۶۶ (ده هزار و ششصد و شصت و شش ) تومان، رینگیت مالزی ۳,۶۶۳ (سه هزار و ششصد و شصت و سه ) تومان، منات آذربایجان ۸,۹۳۴ (هشت هزار و نهصد و سی و چهار ) تومان، درام ارمنستان ۳۱ (سی و یک ) تومان و لاری گرجستان ۵,۵۴۳ (پنج هزار و پانصد و چهل و سه ) تومان معامله شدند.


قیمت سکه بهار آزادی امروز

سکه بهار آزادی امروز با افزایش ۰.۰۵ درصدی، از ۵,۰۲۵,۰۰۰ (پنج میلیون و بیست و پنج هزار) تومان به ۵,۰۲۸,۰۰۰ (پنج میلیون و بیست و هشت هزار) تومان رسید.


آخرین نرخ سکه در بازار تهران

سکه در بازار امروز تهران، به ۵,۱۴۰,۰۰۰ (پنج میلیون و یکصد و چهل هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۲۹ درصدی داشته است.


آخرین نرخ سکه امامی

در بازار امروز سکه امامی نسبت به روز قبل ، با ۱۶۰۰۰ تومان افزایش، ۵,۱۴۲,۰۰۰ (پنج میلیون و یکصد و چهل و دو هزار) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت نیم سکه امروز

نیم سکه، امروز به ۲,۸۷۰,۰۰۰ (دو میلیون و هشتصد و هفتاد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۵۲ درصدی داشته است.


آخرین نرخ ربع سکه

همچنین ربع سکه با افزایش ۰.۶۹ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱,۸۶۸,۰۰۰ (یک میلیون و هشتصد و شصت و هشت هزار) تومان معامله شد.


آخرین نرخ سکه گرمی

هر سکه گرمی در بازار داخلی هم ۱,۰۲۶,۰۰۰ (یک میلیون و بیست و شش هزار) تومان قیمت خورد.

دنیای اقتصاد

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده