وزیر کشور: مشکل ضدامنیتی در شهرکرد نداریم-راهبرد معاصر
رئیس جمهور وارد مشهد شد آیت الله رئیسی: ارتقای سرعت اینترنت و استقرار دولت هوشمند وظایف محوری وزارت ارتباطات است دستور رئیس جمهور برای صفر شدن صف وام ازدواج به کجا رسید؟ وعده دولت برای اینترنت پرسرعت و ارزان قیمت به کجا رسید؟ احتمال تغییر در حداقل حقوق کارگران لایحه اصلاح قانون به کارگیری سلاح توسط ماموران نیروهای مسلح اعلام وصول شد امیر پوردستان: جنبش ضدصهیونیستی در جهان، موجب عقب‌نشینی رژیم غاصب خواهد شد مسجدی: توان مبارزه با آمریکا و اسرائیل در کنار هم را داریم شانس بیشتر قالیباف نسبت به سایر رقبا برای ریاست مجلس دوازدهم جزئیات مصوبه هیات وزیران برای واردات ۲ هزار اتوبوس بین‌شهری امیر واحدی: نیروی هوایی ارتش آماده پاسخگویی به هرگونه تهدیدی است مخالفت مجلس با کاهش ساعت کار زنان به ۲۰ ساعت در هفته موافقت دولت با کاهش ساعت کاری کارمندان+ جزئیات تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی به صحن مجلس می‌رسد؟ سردار جلالی: عدم اجرای ضوابط ابلاغی پدافند غیرعامل، جرم‌انگاری است

وزیر کشور: مشکل ضدامنیتی در شهرکرد نداریم

وزیر کشور با بیان اینکه، مشکل آب در شهرکرد، مطالبه مردم بوده است، گفت: در حال حاضر مشکل تا حد زیادی برطرف شده و در وضعیت پایداری قرار گرفته است و بخش اندک باقی مانده هم به سرعت حل خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - 2022 August 21
کد خبر: ۱۴۷۸۴۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ احمد وحیدی وزیر کشور در خصوص مشکلات پیش آمده در زمینه تامین آب شرب شهرکرد و تلاش‌های صورت گرفته برای حل و فصل این مشکل گفت: به هر حال پس از حوادث طبیعی اخیر که در سراسر کشور بوجود آمد، برخلاف همه تلاش های انجام شده، در مسیر انتقال آب شرب مردم هم مشکلاتی ایجاد شد.


وی افزود: از این رو، ناچار شدیم آبرسانی با تانکر برای اهالی محترم آن منطقه انجام شود و همزمان با به کارگیری ظرفیت های لازم، تلاش‌های زیادی برای برطرف کردن سریع این مشکل، صورت گرفت.


وزیر کشور اضافه کرد: هم شخص استاندار و هم وزیر نیرو و معاونانشان به محل رفتند تا کار را دنبال کنند. در حال حاضر مشکل تا حد زیادی برطرف شده و در وضعیت پایداری قرار گرفته است و بخش اندک باقی مانده هم به سرعت حل خواهد شد.

 

وحیدی با اشاره به سوءاستفاده ضدانقلاب و بدخواهان نسبت به این اتفاق اظهار داشت: آنها همیشه تلاش دارند تا هر موضوعی را به سمت و سوی ضد امنیتی ببرند اما هیچ مشکل امنیتی در شهرکرد نداریم، ما قبول داریم این مساله جزو مطالبات مردم است و بخشی از موضوع خارج از کنترل بود با این حال تلاش کردیم مشکل بوجود آمده را برطرف کنیم./تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار