شلیک راکت به منطقه سبز بغداد-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

شلیک راکت به منطقه سبز بغداد

گروه رسانه‌ای وابسته به ارتش عراق « خلیة الاعلام الامنی »، از شلیک سه راکت کاتیوشا به منطقه سبز بغداد خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - 2022 September 28
کد خبر: ۱۵۲۴۰۵

به گزارش راهبرد معاصر این گروه‌ رسانه‌ای اعلام کرد که در پی شلیک این راکت‌ها، یک افسر و سه درجه دار مجروح شدند و به یکی از خودروهای نمایندگان پارلمان و یکی از ساختمان‌های این منطقه، خساراتی وارد شد. یکی از راکت‌ها به محوطه پارلمان اصابت کرده است.

هنوز هیچ طرفی مسئولیت شلیک این راکت‌ها را برعهده نگرفته است.

از سوی دیگر آشوبگران حامی جریان صدر بار دیگر از صبح امروز (چهارشنبه) مقابل منطقه سبز بغداد تجمع کرده و بعد از ظهر امروز همزمان با آغاز جلسه پارلمان، قصد ورود به منطقه سبز را دارند که با ممانعت نیروهای امنیتی مواجه شده‌اند.

به نوشته وبگاه شفق نیوز، ده‌ها تن از افرادی که حامیان جریان صدر شناخته می‌شوند، از شب گذشته وارد مناطق اطراف منطقه سبز شده‌اند. نیروهای امنیتی نیز اقدام به بستن خیابان‌های منتهی به میدان التحریر کرده و موانع سیمانی کار گذاشته‌اند.

همزمان با انتشار خبر شلیک راکت به سوی منطقه سبز بغداد، کانال تلگرامی صابرین نیوز، با انتشار یک ویدئو از جولان خودروهای نیروهای «سرایا السلام» وابسته به جریان صدر در منطقه «الرصافه» منتشر کرد./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده