آلمان پیام‌رسان تلگرام را ۵ میلیون دلار جریمه کرد-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

آلمان پیام‌رسان تلگرام را ۵ میلیون دلار جریمه کرد

آلمان امروز دوشنبه (۲۵ مهر/۱۷ اکتبر) اعلام کرد پیام‌رسان تلگرام را به دلیل نقض قوانین آن کشور بیش از ۵ میلیون دلار جریمه کرده است.
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۴ - ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - 2022 October 17
کد خبر: ۱۵۵۰۱۶

به گزارش راهبرد معاصر  آلمان امروز دوشنبه (۲۵ مهر/۱۷ اکتبر) اعلام کرد پیام‌رسان تلگرام را به دلیل نقض قوانین آن کشور بیش از ۵ میلیون دلار جریمه کرده است.

«دفتر دادگستری فدرال آلمان» در بیانیه‌ای اعلام کرد این پیام‌رسان در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ قوانین آلمان را نقض کرده است.

طبق گزارش ای‌بی‌سی نیوز دولت آلمان اعلام کرد تلگرام از تدوین روشی قانون‌مدارانه برای گزارش‌دهی محتواهای غیرقانونی خودداری کرده است، ضمن آنکه سازمانی را در آلمان برای تعاملات رسمی معرفی نکرده است.

طبق نوشته ای‌بی‌سی، قوانین آلمان که برای نظارت بر پلتفورم‌های بزرگ انلاین تدوین شده‌اند دو مورد مذکور را ضروری می‌دانند.

مقام‌های آلمان گفته‌اند تلاش‌های مکرر آننها برای تحویل اسناد لازم به دفتر تلگرام در دوبی، علی‌رغم همکاری مقام‌های امارات متحده عربی به شکست منجر شده است.

دفتر فدرال دادگستری می‌گوید یک شرکت حقوقی مستقر در آلمان اعلام کرده که نمایندگی تلگرام را به عهده ندارد اما این مورد برای جلوگیری از جریمه این شرکت کافی نیست.

آلمان اندکی قبل‌تر هشدار داده بود تلگرام در حال تبدیل شدن به «ابزاری برای افراط‌گرایی» است و عده‌ای از آن برای حمله به سیاستمداران، دانشمندان و پزشکانی که در حال مبارزه با کرونا هستند استفاده می‌کنند./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده