الخلیل در محاصره اشغالگران صهیونیست-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

الخلیل در محاصره اشغالگران صهیونیست

ارتش رژیم صهیونیستی در پی عملیات مقاومتی در شهر الخلیل که به کشته شدن یک شهرک‌نشین منجر شد، این شهر را تحت محاصره کامل خود درآورد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۸ - ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - 2022 October 30
کد خبر: ۱۵۶۷۳۹

به گزارش راهبرد معاصر، برخی منابع فلسطینی گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه تمامی ورودی‌های شهر الخلیل را بسته و از ورود و خروج فلسطینیان ممانعت می‌کند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین نظامیان زیادی را در اطراف شهر الخلیل مستقر کرده و تمامی ورودی‌های اردوگاه آوارگان الفوار در جنوب الخلیل را مسدود کرده است.

رسانه‌های فلسطین گزارش دادند که درگیری بین جوانان فلسطینی و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه اطراف الخلیل به وقوع پیوسته است.

شنبه شب(دیشب) در تیراندازی به سمت شهرک صهیونیستی «کریات اربع» در شرق شهر الخلیل یک شهرک‌نشین کشته و پنج نفر دیگر زخمی شدند و نظامیان صهیونیست مجری این عملیات مقاومتی را به شهادت رساندند.

به نوشته روزنامه «القدس العربی»، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از آمادگی ارتش برای تخریب منزل مجری عملیات الخلیل خبر داده و گفت که سه فلسطینی از جمله برادر مجری عملیات الخلیل بازداشت شده‌اند.

برخی منابع فلسطینی نیز گزارش دادند که یکی از بازداشت‌شدگان، افسر دستگاه امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین از اردوگاه الجلزون واقع در شمال رام‌الله است./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار