نتایج نظرسنجی: نتانیاهو، قدرتِ کنترل عملیات‌های ضد اسرائیلی را ندارد-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

نتایج نظرسنجی: نتانیاهو، قدرتِ کنترل عملیات‌های ضد اسرائیلی را ندارد

بر اساس نتایج یک نظرسنجی در سرزمین‌های اشغالی ۵۲ درصد صهیونیست‌ها معتقدند دولت آینده تل‌آویو، قدرتِ کنترل عملیات‌های ضد صهیونیستی را ندارد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۵ - ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - 2022 November 26
کد خبر: ۱۶۰۷۶۶

به گزارش راهبرد معاصر، بر اساس یک نظرسنجی فقط ۳۱ درصد صهیونیست‌ها معتقدند که دولت آینده رژیم صهیونیستی برای عملیات ضد اسرائیلی و درگیری‌ها با فلسطینیان راه‌حلی دارد.

 

به گزارش شبکه ۱۲ رژیم اشغالگر صهیونیستی، بر اساس این نظرسنجی، ۵۲ درصد صهیونیست‌ها دولت آینده این رژیم را فاقد توان برای رسیدن به راه‌حلی برای این معضل می‌دانند.

 

طی ماه‌های اخیر عملیات فلسطینی علیه اشغالگران علی‌الخصوص در کرانه‌باختری افزایش چشمگیری داشته است.

 

در همین حال خبرگزاری فلسطینی شهاب نیز به نقل از رسانه‌های عبری زبان گزارش داد بر اثر تیراندازی از داخل یک خودرو در «تل‌آویو» که به سرعت در حال حرکت بود، یک نفر مجروح شده است و اشغالگران در حال بررسی پیشینه این حادثه هستند.

 

درپی تنش‌ها در سرزمین‌های اشغالی، پیش از این نیز روز گذشته شبکه عبری زبان «کان» گزارش داده بود مقامات ارشد سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی موسوم به موساد، اهداف عملیات ضد اسرائیلی هستند و امنیت اعضای این نهاد جاسوسی رژیم صهیونیستی با تأکید بر ساکنان خارج از فلسطین اشغالی تقویت شده است.

 

این در حالی است که «تامیر هیمان» رئیس سابق سرویس اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی درباره بروز نشانه‌های واضح مبنی بر شعله ور شدن انتفاضه سوم فلسطینی‌ها هشدار داد./ باشگاه خبرنگاران

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده