ادامه نوسانات بهای نفت در بازار جهانی-راهبرد معاصر
هنیه: شهید رئیسی بر حمایت از آرمان فلسطین تاکید داشت پرچم‌ها در تایلند نیمه افراشته شدن حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به جنین در دومین روز متوالی سفیر ایران: قرار بود شهید امیرعبداللهیان به لبنان بیاید یمن جشن ملی خود را تا پایان عزای عمومی ایران به تاخیر انداخت گفتگوی واشنگتن با تل‌آویو درباره حمله به شهر رفح استعفای مقام امنیتی تل‌آویو به‌دلیل انتقاد از نحوه مدیریت جنگ غزه نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی

ادامه نوسانات بهای نفت در بازار جهانی

بهای هر بشکه نفت خام سبک ‏برنت دریای شمال، هم برای تحویل در ماه دسامبر با ۹ سنت معادل حدود ۱۱ صدم درصد افزایش نسبت به پایان معاملات پیشین، به ۸۳ دلار و ۸۲ سنت رسید.
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۵ - ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - 2022 November 28
کد خبر: ۱۶۱۳۶۲

به گزارش راهبرد معاصر بهای هر بشکه نفت خام سبک و ‏‏شیرین وست تگزاس اینترمیدییت‏ برای تحویل در ماه دسامبر با ۹۱ سنت به ۷۷ دلار و ۹۱ سنت رسید.
به گزارش پایگاه اینترنتی اویل پرایس، بهای هر بشکه نفت خام سبک و ‏‏شیرین وست تگزاس اینترمیدییت‏ برای تحویل در ماه دسامبر با ۹۱ سنت معادل حدود یک و ۱۹ صدم درصد افزایش نسبت به پایان معاملات پیشین، به ۷۷ دلار و ۹۱ سنت رسید.

بهای سبد نفت اوپک (انواع مختلف نفت خامی که توسط کشور‌های عضو اوپک تولید می‌شود) نیز برای تحویل در همین تاریخ، با یک دلار و ۳۹ سنت معادل حدود یک و ۶۳ صدم درصد کاهش نسبت به پایان معاملات پیشین، به ۸۳ دلار و ۸۰ سنت رسید.

اعمال تحریم‌های اتحادیه اروپا بر نفت خام روسیه و محصولات نفتی این کشور و نیز کاهش تولید روزانه حدود ۲ میلیون بشکه نفت خام از سوی اعضای اوپک پلاس موجب نوسانات شدید در بازار انرژی شده است. بسیاری از کارشناسان انرژی معتقدند تا پیش از آغاز سال جدید میلادی بهای نفت خام از مرز ۱۰۰ دلار در بشکه خواهد گذشت./باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده