النجباء: تنها راه پایان دادن به اشغالگری، گزینه نظامی است-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

النجباء: تنها راه پایان دادن به اشغالگری، گزینه نظامی است

جنبش النجباء عراق به مناسبت سالروز پیروزی این کشور مقابل گروه تروریستی داعش بیانیه ای را صادر کرد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۰ - ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 12
کد خبر: ۱۶۳۴۱۲

به گزارش راهبرد معاصر، جنبش النجباء عراق در بیانیه‌ای به مناسبت سالروز پیروزی این کشور مقابل گروه تروریستی داعش تنها راه رفع اشغالگری را گزینه نظامی دانست.

 

بر اساس این گزارش، جنبش النجباء در این بیانیه گفت: از این مناسبت بزرگ برای تاکید مجدد بر مواضع خود مبنی بر مخالفت با اشغالگری استفاده می‌کنیم.

 

این بیانیه می‌افزاید: ما معتقدیم که بهترین و سودمندترین راه برای رفع اشغالگری، گزینه نظامی است و غیر از آن راه حل دیگری وجود ندارد.

 

در این بیانیه آمده است: مردم شریف عراق که برای پیوستن به صفوف حشد شعبی داوطلب شدند، در سالروز پیروزی بزرگ خود کسانی را که در آن لحظات دشوار کنارشان ایستادند فراموش نمی‌کنند و بارزترین آنها جمهوری اسلامی ایران و رهبر حکیم آن آیت الله العظمی سید علی حسینی خامنه ای دام ظله است.

 

النجباء تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران از هیچ کوششی از تأمین سلاح گرفته تا ارائه تجارب و توانمندی‌ها و حضور میدانی شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر رزمندگان در کنار شهید ابومهدی المهندس فرمانده حشد شعبی در قبال عراق فروگذار نکرد.

 

در این بیانیه آمده است: تصاویر پیشرفت و پیروزی‌های متوالی حشد شعبی و نیروهای امنیتی ما برای رژیم‌های معاند مسرت بخش نبود و هرچه نیروهای عراقی پیشروی می‌کردند این رژیم‌ها با بمباران هوایی و تجهیز باندهای تروریستی به سلاح‌های نوین، سعی بر ممانعت از پیشروی آنها داشتند.

 

النجباء تصریح کرد: علیرغم میل دشمنان عراق و به برکت صاحب العصر و الزمان (عج) و خون شهدای ابرار و مراجع عظام و رزمندگان غیور، پیروزی حاصل شد و باندهای تاریکی بیرون شدند و حامیان آنها سیلی خوردند و تمام نقشه‌های خبیثانه آنها ناکام ماند.

 

این در حالی است که فالح الفیاض رئیس سازمان حشد شعبی عراق هم روز یکشنبه در اظهاراتی به مناسبت پنجمین سالگرد شکست داعش (یوم النصر)، تاکید کرد: پیروزی عراق بر تروریسم، مایه فخر و مباهات نسل‌های آینده این کشور خواهد بود.

 

وی افزود: پیروزی بر تروریسم با تلاش و مجاهدت شهدا بدست آمد که شهدای پیروزی (سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی و فرمانده شهید ابومهدی المهندس) در رأس آنها قرار دارند. عراق با خون‌های شهدا آزاد شد و همین عامل هر گونه تفرقه میان عراقی‌ها را از بین برد.

 

وی تاکید کرد: همه ما در دفاع از عراق شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس هستیم و همانند آنان وارد میادین نبرد خواهیم شد./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده