حمله دوباره لاپید به نتانیاهو-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

حمله دوباره لاپید به نتانیاهو

نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی هتک حرمت مسجد الاقصی توسط عضو تندرو کابینه جدید این رژیم را «بی‌مسئولیتی سیاسی» بنیامین نتانیاهو ارزیابی کرد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۱۳ دی ۱۴۰۱ - 2023 January 03
کد خبر: ۱۶۶۷۵۲

به گزارش راهبرد معاصر از خبرگزاری اسپوتنیک، یائیر لاپید نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی در این باره گفت: "نزاع با نیمی از جهان فقط برای اینکه بن گویر ۱۳ دقیقه را در مسجد الاقصی سپری کند. این بی مسئولیتی سیاسی و ضعف باورنکردنی نتانیاهو در مقابل وزرای کابینه‌اش است".

این اظهارات پس از آن بیان شد که ایتامار بن گویر وزیر امنیت داخلی کابینه رزیم صهیونیستی در سایه حمایت نیروهای رژیم صهیونیستی صبح سه شنبه به همراه شماری از صهیونیست ها به مسجد الاقصی یورش برد.

لاپید دوشنبه نیز نسبت به عواقب این اقدام هشدار داده و از نتانیاهو خواسته بود که جلوی بن گویر را بگیرد.

این اقدام بن گویر واکنش‌های فلسطینی و عربی قابل توجهی را به همراه داشته است و علاوه بر چهره‌ها و گروه‌های مقاومت فلسطین کشورهای عربی ازجمله قطر، اردن، امارات، عربستان، احمد ابوالغیط دبیرکل اتحادیه عرب، سازمان همکاری اسلامی و وزارت خارجه ترکیه آن را محکوم کردند.

کشورهای مذکور همچنین اقدام بن گویر را یک حرکت تحریک آمیز ارزیابی کردند.

پیش از این مصر و سازمان ملل متحد دوشنبه شب به رژیم صهیونیستی در خصوص هرگونه تعرّض بن گویر به مسجد الاقصی هشدار دادند.

جنبش حماس نیز در پیام خود به طرف‌های میانجی مصری و سازمان ملل متحد اعلام کرده است: اقدام بن گویر، انفجار خشم فلسطین را در پی خواهد داشت./باشگاه خبرنگاران

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار