اسلامی: فعالیت اعلام‌نشده هسته‌ای نداریم-راهبرد معاصر
هدیه رهبر انقلاب به یکی از غرفه‌داران نمایشگاه کتاب+ عکس محسن رضایی: در بخش اقتصاد نیاز به تحول جدی داریم سردار سلامی: ملت ما تحریم را به فرصتی برای پیشرفت تبدیل کرد طحان نظیف: مجلس قوی قانونی را تصویب می کند که با اسناد بالادستی تطابق دارد منتخبان اولویت‌های مجلس دوازدهم را در فراکسیون گام دوم مطرح کردند رهبر انقلاب از نمایشگاه کتاب بازدید کردند+ عکس سردار حسنی آهنگر: عملیات «وعده صادق» بزرگترین پیشران برای نقطه عطف آینده دانست رئیس جمهور قانون تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی را ابلاغ کرد رهبر انقلاب: یکی از وظایف بزرگمان این است که ائمه را به دنیا معرفی کنیم دریادار سیاری: تغییر سبک زندگی از برنامه‌های دشمن در حوزه جنگ نرم است وعده صادق، اصلاح‌طلبان و امان نامه رضا پهلوی واکنش مجلس به پیشنهاد تعطیلی شنبه و کاهش ساعت کاری کارمندان صعود ۸ پله‌ای دانشگاه شریف در رتبه‌بندی آسیایی تایمز ۲۰۲۴ اسامی ۲۹۰ نماینده منتخب مجلس دوازدهم + جدول تفکیکی وزیر کشور: انتخابات در اوج امنیت و سلامت برگزار شد

اسلامی: فعالیت اعلام‌نشده هسته‌ای نداریم

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: هیچ فعالیت اعلام نشده و سایت معرفی نشده در جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۸ - ۲۸ دی ۱۴۰۱ - 2023 January 18
کد خبر: ۱۶۹۰۵۶

به گزارش راهبرد معاصر؛محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سخنگوی اتحادیه اروپا گفته است که برجام نمرده و مذاکرات ادامه دارد. موضوعی که در دست کار ما بوده، رفع ابهامات و پاسخگویی به آژانس بوده است.

وی ادامه داد: 20 سال است اتهامات مطرح می‌کنند و کل مذاکرات صورت گرفته ظرف 20 سال سند برجام شده است. آن‌ها از برجام خارج شدند و باز می‌خواهند برگردند و  باز آن اتهامات را در کنار سند برجام گذاشته‌اند.

اسلامی تاکید کرد: هیچ فعالیت اعلام نشده و سایت معرفی نشده در جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد و این اظهارات خود آژانس است.

وی ادامه داد: آقای گروسی برای حضور در ایران اعلام آمادگی کردند که باید برنامه، محتوا و اهداف سفر صورت گیرد و به محض نهایی شدن برنامه حتما انجام خواهد شد./ تسنیم

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده