بازدید آیت الله رئیسی از عملیات اجرایی کمربندی دوم تهران-راهبرد معاصر
سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی محسن رضایی: مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون و هم‌افزایی با قوای دیگر دارد کدام مجلس در رأس امور است؟ ۱+۳ گزینه مطرح برای ریاست مجلس خبرگان امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند حضور ناو سپاه در محل استقرار نیروهای آمریکایی در نزدیکی جزیره گارسیا سفر رئیس اقلیم کردستان به تهران و هیاهوی غرب سخنگوی دولت: انتخاب ارکان داخلی مجلس با نمایندگان منتخب است آیت الله رئیسی: رابطه بین ایران و آذربایجان ناگسستنی است بانکی‌پور: امیدواریم در پنج سال آینده به نرخ باروری ۲.۵ برسیم سرلشکر سلامی: در عملیات وعده صادق قلب استکبار را هدف گرفتیم وزیر کشور: کمبودهای قانونی درباره نگهداری حیوانات را باید تکمیل کنیم قالیباف: گزارش نظارتی در خصوص تامین اقلام اساسی سه شنبه در مجلس قرائت می‌شود ماموریت قالیباف به کمیسیون عمران برای بررسی سیل مشهد دستور کار مجلس امروز 30 اردیبهشت 1403

بازدید آیت الله رئیسی از عملیات اجرایی کمربندی دوم تهران

رئیس جمهور از عملیات اجرایی کمربندی دوم تهران در شهرستان ری بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت احداث این کمربندی و همچنین نیاز‌ها و الزامات تکمیل آن قرار گرفت.
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۰ - ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 February 02
کد خبر: ۱۷۱۵۳۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ دکتر سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز پنجشنبه در ادامه برنامه سفر یک روزه به شهر ری از عملیات اجرایی کمربند دوم تهران در این شهرستان بازدید کرد و با توضیحات مدیران پروژه در محل احداث تقاطع غیرهمسطح غنی آباد، در جریان آخرین وضعیت احداث این کمربندی و همچنین نیازها و الزامات تکمیل آن قرار گرفت.

این پروژه کمربندی ۶ بانده به طول ۲۵ کیلومتر در محدوده قلعه‌نو شهرستان ری واقع شده است.

کمربندی جنوبی تهران در صورت تکمیل، ترافیک مسیر تهران به سمت شهر ری و ورامین را در مسیر رفت و برگشت مدیریت خواهد کرد و ۱۸ درصد از ترافیک استان تهران را کاهش خواهد داد.

رئیس جمهور در جریان بازدید از این پروژه مهم شهری دستورات لازم برای تخصیص و تامین اعتبارات تکمیل این پروژه را صادر کرد./ برنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار