وحیدی: خبرهای خوبی برای توسعه و آبادانی استان بوشهر داریم-راهبرد معاصر
سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی محسن رضایی: مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون و هم‌افزایی با قوای دیگر دارد کدام مجلس در رأس امور است؟ ۱+۳ گزینه مطرح برای ریاست مجلس خبرگان امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند حضور ناو سپاه در محل استقرار نیروهای آمریکایی در نزدیکی جزیره گارسیا سفر رئیس اقلیم کردستان به تهران و هیاهوی غرب سخنگوی دولت: انتخاب ارکان داخلی مجلس با نمایندگان منتخب است آیت الله رئیسی: رابطه بین ایران و آذربایجان ناگسستنی است بانکی‌پور: امیدواریم در پنج سال آینده به نرخ باروری ۲.۵ برسیم سرلشکر سلامی: در عملیات وعده صادق قلب استکبار را هدف گرفتیم وزیر کشور: کمبودهای قانونی درباره نگهداری حیوانات را باید تکمیل کنیم قالیباف: گزارش نظارتی در خصوص تامین اقلام اساسی سه شنبه در مجلس قرائت می‌شود ماموریت قالیباف به کمیسیون عمران برای بررسی سیل مشهد دستور کار مجلس امروز 30 اردیبهشت 1403

وحیدی: خبرهای خوبی برای توسعه و آبادانی استان بوشهر داریم

وزیر کشور روز جمعه در آیین افتتاح ساختمان اداره آب منطقه‌ای شهرستان دیلم گفت: امشب در نشست جمع‌بندی مصوبات سفر دو دوم به استان بوشهر، خبرهای خوبی برای توسعه و عمران و آبادانی این استان اعلام می کنیم.
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۶ - ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - 2023 March 03
کد خبر: ۱۷۵۲۸۵

به گزارش راهبرد معاصر احمد وحیدی در آیین افتتاح ساختمان آب منطقه ای شهرستان دیلم اظهار داشت: تامین آب شرب و کشاورزی در استان بوشهر از مطالبات اساسی مردم است و رئیس جمهور نیز تاکید ویژه‌ای بر رفع تنش آبی در این منطقه دارد.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم ۲۴۰ هزار متر مکعب آب روزانه از محل آب‌شیرین‌کن به ظرفیت استان بوشهر اضافه می‌شود که تاکنون بیش از ۱۰۵ هزار متر مکعب وارد مدار شده و مابقی تا 2 سال آینده تکمیل می‌شود.

وزیر کشور بیان کرد: در زمینه سدسازی نیز اقدامات خوبی توسط دولت سیزدهم اجرایی شده و امروز سد باغان و سد اخند آبگیری شدند.

وحیدی ادامه داد: سد دالکی نیز ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با دستور رئیس جمهور، اعتبارات مورد نیاز این سد تخصیص می‌یابد./ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار