تحقیقات پنتاگون در مورد درز ایمیل‌های حساس-راهبرد معاصر

تحقیقات پنتاگون در مورد درز ایمیل‌های حساس

فرماندهی عملیات های ویژه وزارت دفاع آمریکا، تحقیق درباره گزارشی مبنی بر درز ایمیل‌های حساس و طبقه بندی نشده را آغاز کرده است.
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۳ - ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - 2023 February 22
کد خبر: ۱۷۴۱۱۶

به گزارش راهبرد معاصر، فرماندهی عملیات های ویژه وزارت دفاع آمریکا، تحقیق درباره گزارشی مبنی بر درز آنلاین ایمیل های حساس و طبقه بندی نشده را آغاز کرده است.

 

گزارشی منتشر شده مبنی بر اینکه این واحد نظامی سروری افشا شده دارد و ایمیل های حساس و طبقه بندی نشده به صورت آنلاین درز پیدا کرده است.

 

فرماندهی عملیات های ویژه وزارت دفاع آمریکا، واحدی در وزرات دفاع است که عملیات های ویژه ای را در شاخه های مختلف نظامی شامل ارتش، نیروی دریایی و نیروی هوایی انجام می دهد.

 

این سرور افشا شده روز گذشته پس از اینکه به مدت دو هفته ایمیل های آن درز پیدا کرد، ایمن شد. یک مشکل امنیتی باعث شده بود رمز عبور این سرور حذف شده و در نتیجه هرکس در فضای اینترنت می توانست به این داده ها از طریق آدرس آی پی سرور دسترسی داشته باشد.

 

سخنگوی این واحد افزود: تاکنون هیچ علامتی مبنی بر هک سیستم های اطلاعاتی این واحد وجود ندارد. این سرور حجم زیادی از اطلاعات از جمله داده های حساس مربوط به اطلاعات شخصی و پزشکی کارکنان فدرال را در خود جای داده است./ jskdl

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار