افزایش قربانیان آتش‌سوزی در کشتی فیلیپینی به ۲۹ نفر-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

افزایش قربانیان آتش‌سوزی در کشتی فیلیپینی به ۲۹ نفر

گزارش‌ها حاکی از آن است که در پی آتش‌سوزی در کشتی در فیلیپین، ۲۹ نفر از جمله یک نوزاد ۶ ماهه جان خود را از دست داده‌اند.
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۲ - ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - 2023 March 30
کد خبر: ۱۷۷۹۰۴

به گزارش راهبرد معاصر به گفته مقامات، در پی آتش گرفتن یک کشتی فیلیپینی طی شب گذشته و تلاش امدادگران برای یافتن باقی بازماندگان و قربانیان این حادثه، تعداد کشته شدگان به ۲۹ نفر از جمله یک نوزاد ۶ ماهه رسید.

به گزارش رویترز، علت این آتش‌سوزی که ساعت ۱۱ دیشب به وقت محلی آغاز شده، هنوز مشخص نیست.

ارقام متناقضی از تعداد افراد در کشتی وجود داشت. گارد ساحلی می‌گوید ۲۲۵ نفر از جمله ۳۶ تن از خدمه نجات یافته‌اند. فرماندار منطقه می‌گوید ۱۱ نفر از جمله سه کودک پس از پریدن از کشتی در حال سوختن غرق شدند و ۱۸ نفر در آتش سوزی در کشتی جان باختند.

فیلیپین، مجمع الجزایری متشکل از بیش از ۷ هزار و ۶۰۰ جزیره، سابقه ضعیفی از نظر ایمنی دریانوردی دارد. به طوری که کشتی‌ها اغلب بیش از حد شلوغ هستند و بسیاری از کشتی‌های قدیمی همچنان مورد استفاده هستند. در ماه مه نیز حداقل هفت نفر در آتش سوزی در یک کشتی تندرو حامل ۱۳۴ نفر جان خود را از دست دادند./باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار