گودرزی: ملت ایران در روز قدس امسال نیز بصیرت و آگاهی خود را به نمایش گذاشتند-راهبرد معاصر
سرپرست استانداری آذربایجان شرقی مشخص شد پوتین در گفت‌وگو با مخبر: ایران از این روزهای سخت عبور خواهد کرد فرمانده کل سپاه: رئیسی ایستایی و استراحت را برای خود حرام می‌دانست افتتاحیه مجلس خبرگان فردا برگزار می‌شود ایرانیان عصر امروز به مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی تجمع می‌کنند تشکیل کمیته‌های پنج‌گانه برای پیگیری امورات جاری کشور با دستور مخبر توضیحات سخنگوی دولت درباره اعلام عزای عمومی و برگزاری امتحانات دانش‌آموزان شناسایی هویت تمام شهدا/ نیازی به آزمایش دی‌ان‌اِی نیست کادر پروازی پرواز شهادت+تصاویر واکنش حسین شریعتمداری به شهادت آیت الله رئیسی سردار جلالی: آیت‌الله رئیسی هیچگاه فرصت خدمت به مردم را به عافیت پشت‌میز نشینی ترجیح نداد سرلشکر باقری شهادت آیت‌الله رئیسی را تسلیت گفت رئیس مجلس خبرگان رهبری: آیت الله رئیسی نمونه اتم و اکمل مدیران انقلابی و ولایی بود احمدی‌نژاد شهادت آیت‌الله رئیسی را تسلیت گفت رهبر انقلاب "مخبر" را به عنوان مدیر قوه مجریه منصوب کردند

گودرزی: ملت ایران در روز قدس امسال نیز بصیرت و آگاهی خود را به نمایش گذاشتند

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: مردم در روز قدس امسال همچون گذشته بصیرت و آگاهی خود را به نمایش گذاشتند و نشان دادند که مشکلات اقتصادی و معیشتی نمی‌تواند بر دشمن‌شناسی و زمان‌شناسی آنها تاثیر منفی بگذارد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۲ - ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - 2023 April 15
کد خبر: ۱۷۹۶۶۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ عباس گودرزی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به راهپیمایی روز قدس امسال گفت: مردم در راهپیمایی روز قدس امسال، همچون سال‌های قبل پرشور و با همبستگی حضور یافتند.

 

وی افزود: مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس نشان دادند که مشکلات معیشتی و اقتصادی نمی‌تواند بر دشمن‌شناسی و زمان‌شناسی آنها تاثیر منفی بگذارد و این حضور نشان‌دهنده عمق بصیرت و موقعیت‌شناسی مردم ما بود.

 

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ملت ایران همواره در موقعیت‌های خاص در طول سال‌های پس از انقلاب، در صحنه حضوری چشمگیر داشته‌اند و روز قدس امسال نیز یکی از این موقعیت‌ها است.

 

گودرزی خاطرنشان کرد: مردم همواره نشان داده‌اند که درک درستی از مسائل راهبردی نظام دارند و همواره در صحنه‌ها حضور به موقع داشته‌اند.

 

وی افزود: مردم هیچ‌گاه فریب دلسوزی ظاهری دشمن را در قبال مردم ایران نمی‌خورند و می‌دانند که پشت سر این دلسوزی ظاهری دشمن به کمتر از نابودی ملت ایران راضی نیست.

 

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: استکبار جهانی نه‌تنها به دنبال نابودی ایران، بلکه به دنبال از بین بردن جهان اسلام است و می‌خواهد که هیچ نشانه‌ای از اسلام واقعی در کشورهای مختلف وجود نداشته باشد که این موضوع را ملت ایران به خوبی درک می‌کند./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده