فالح الفیاض: حشد شعبی ضامن آینده عراق است-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

فالح الفیاض: حشد شعبی ضامن آینده عراق است

فالح الفیاض رئیس هیئت حشد شعبی این نیرو‌های مردمی را بیانگر اراده ملت عراق و تضمین کننده آینده آن‌ها اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۰۱:۰۵ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 June 13
کد خبر: ۱۸۹۰۳۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ فالح الفیاض رئیس هیئت حشد شعبی در کنفرانس سالیانه این نیرو‌های مردمی در نهمین سالگرد تاسیس آن گفت حشد شعبی بیانگر اراده ملت عراق است.

وی خاطر نشان کرد ملت عراق امروز قدرتی را در اختیار دارد که آینده آن‌ها را تضمین می‌کند

الفیاض با بیان اینکه پیروزی در نبرد‌های حشد شعبی نصیب آن می‌شد.

وی تصریح کرد حشد شعبی هیچ طرف سیاسی و علیه هیچ شخص و گروهی نیست.

رئیس هیئت حشد شعبی در ادامه تاکید کرد حشد شعبی متعلق به همه عراقی‌هاست.

دیوارنگاره میدان الفردوس بغداد به مناسبت سالروز تاسیس حشد شعبی

همزمان با نهمین سالگرد تاسیس حشد شعبی، از دیوارنگاره میدان الفردوس بغداد با هدف تجلیل از نیرو‌های بسیج مردمی عراق رونمایی شد.

سران عراق امروز در سخنانی به مناسبت سالروز تشکیل حشد شعبی از مرجعیت عالی که با فتوای جهاد کفایی سبب تشکیل این نیرو‌های مردمی شد، و نیز جانفشانی این نیرو‌ها تقدیر کردند.

روحانی مطرح اهل سنت عراق: زمانی که همه کشور‌ها درهایشان را به روی عراق بسته بودند، ایران به عراق کمک کرد

شیخ خالد الملا از علمای مطرح اهل سنت عراق به مناسبت نهمین سالگرد صدور فتوای مرجعیت و تشکیل حشد شعبی: ایران در خلال جنگ با گروه تروریستی داعش، در‌های خود را به روی ایران گشود، آن هم در شرایطی که تمام کشورها، درهایشان را به روی عراق بسته بودند. / تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده