دریادار کاویانی:‌ شناورهای ارتش به موشک ابومهدی تجهیز می‌شود-راهبرد معاصر

دریادار کاویانی:‌ شناورهای ارتش به موشک ابومهدی تجهیز می‌شود

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: با استقرار و نصب موشک ابومهدی بر روی شناورها می‌توانیم از منافع جمهوری اسلامی ایران در شمال اقیانوس هند و دریاهای آزاد، حراست کنیم.
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 July 25
کد خبر: ۱۹۶۲۳۹

به گزارش راهبرد معاصر، دریادار حمزه‌علی کاویانی جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش صبح امروز (سه‌شنبه، سوم مردادماه) در تشریح اهمیت موشک ابومهدی در ارتقای توان رزم این نیرو گفت: مزید‌شدن این موشک به سبد موشک‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، قدرت بازدارندگی و قدرت دفاعی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران را در عمق تکمیل می‌کند.

 

وی افزود:‌ با توجه به سواحل ما در منطقه مکران و شناورهای نیروی دریایی ارتش، با استقرار و نصب آن بر روی شناورها می‌توانیم از منافع جمهوری اسلامی ایران در شمال اقیانوس هند و دریاهای آزاد، حراست کنیم.

 

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به ویژگی‌های موشک ابومهدی بیان کرد: این موشک پاسخگوی هرگونه تهدیدی در عمق دریا به ویژه شمال اقیانوس هند به‌عنوان محل ماموریت و مسئولیت نیروی دریایی ارتش است، این قابلیت را برای نیروی دریایی فراهم می‌کند.

 

دریادار کاویانی تصریح کرد:‌ موشک ابومهدی با قابلیت‌ها و سَر جنگی بسیار پرقدرت می‌تواند پاسخگوی هر تهدیدی باشد.

 

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در پایان خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله با این موشک بتوانیم قدرت بازدارندگی و زنجیره دفاعی خودمان را در کنار نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از خلیج فارس تنگه هرمز تا شمال اقیانوس هند و دریاهای آزاد و هر کجا که منافع جمهوری اسلامی ایران و ملت عزیز و نجیب ایران اسلامی باشد، تامین کنیم.‌ حتماً با دریافت این موشک و به کارگیری آن این توان ایجاد خواهد شد./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده