بازدید سردار تنگسیری از کودکان معلول ذهنی + عکس-راهبرد معاصر
سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی محسن رضایی: مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون و هم‌افزایی با قوای دیگر دارد کدام مجلس در رأس امور است؟ ۱+۳ گزینه مطرح برای ریاست مجلس خبرگان امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند حضور ناو سپاه در محل استقرار نیروهای آمریکایی در نزدیکی جزیره گارسیا سفر رئیس اقلیم کردستان به تهران و هیاهوی غرب سخنگوی دولت: انتخاب ارکان داخلی مجلس با نمایندگان منتخب است آیت الله رئیسی: رابطه بین ایران و آذربایجان ناگسستنی است بانکی‌پور: امیدواریم در پنج سال آینده به نرخ باروری ۲.۵ برسیم سرلشکر سلامی: در عملیات وعده صادق قلب استکبار را هدف گرفتیم وزیر کشور: کمبودهای قانونی درباره نگهداری حیوانات را باید تکمیل کنیم قالیباف: گزارش نظارتی در خصوص تامین اقلام اساسی سه شنبه در مجلس قرائت می‌شود ماموریت قالیباف به کمیسیون عمران برای بررسی سیل مشهد دستور کار مجلس امروز 30 اردیبهشت 1403

بازدید سردار تنگسیری از کودکان معلول ذهنی + عکس

فرمانده نیروی دریایی سپاه از مرکز نگهداری کودکان معلول ذهنی حبیب ابن مظاهر بندرعباس بازدید کرد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۰ - ۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 July 28
کد خبر: ۱۹۶۷۱۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار علی رضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه امروز در بازدید از مرکز نگهداری کودکان معلول ذهنی حبیب ابن مظاهر بندرعباس ضمن عیادت از کودکان بستری در این مرکز، در جریان مسائل و مشکلات و نحوه خدمت رسانی به این عزیزان قرار گرفت.

وی همچنین با پرستاران و کادر درمانی و خدماتی این مرکز نیز به گفتگو نشست و تلاش آنان را مصداق جهادی بزرگ و مستمر خواند که در خدمت به کودکانی معصوم و انسان‌هایی محروم از نعمت سلامتی در جریان است.

سردار تنگسیری با اطلاع از برخی کمبود‌های این مرکز، ضمن تقدیر از تلاش مسئولان و کادر آن، قول داد تا در این زمینه اقدامات خوبی بخصوص در زمینه زیرساختی صورت گیرد تا افراد بستری در این مرکز در آسایش باشند.

مسئولان مرکز حبیب ابن مظاهر نیز در این بازدید با قدردانی از نگاه ویژه فرمانده نیروی دریایی سپاه و نیز دیگر ارگان‌های نظامی مستقر در استان از حمایت‌های آنان در مقاطع زمانی مختلف قدردانی کرد. / فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار