لیبرمن: اسرائیل ثابت کرده زمانی که تحت فشار قرار بگیرد عقب‌نشینی می‌کند-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

لیبرمن: اسرائیل ثابت کرده زمانی که تحت فشار قرار بگیرد عقب‌نشینی می‌کند

وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی اعلام کرد، حماس با شیوه «مقابله» نه تنها تل‌آویو را ناچار به عقب‌نشینی کرده بلکه موفق به کسب امتیاز نیز شده است.
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۵ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 August 25
کد خبر: ۲۰۱۶۶

به گزارش راهبرد معاصر، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی اعلام کرد، حماس با بکارگیری روش مقابله ثابت کرد «اسرائیل» (در این مواقع) عقب‌نشینی می‎کند.

 

بر اساس گزارش وبگاه «فلسطین الیوم»، لیبرمن افزود: برای اولین بار یک سازمان فلسطینی دست به انجام حمله علیه اسرائیل می‌زند و موفق به کسب دستاورد و، مال، تجهیزات، برق و غیره می‌شود.

 

وی سپس اعلام کرد، رژیم صهیونیستی «مفهوم امنیتی» خود را از دست داده است و بجای خنثی کردن عملیات‌های فلسطینی تلاش می‎کند آتش‌بس را بخرد.

 

آخرین جنگ شدید میان رژیم صهیونیستی و نیروهای مقاومت در نوار غزه مربوط به اردیبشت ماه امسال (1398) است. ۱۴ اردیبهشت بود که رژیم صهیونیستی به مناطقی در نوار غزه حمله کرد و مقاومت با شلیک بیش از 600 راکت پاسخ داد ؛ اما این اتفاق «موقت» نبود و لحظه به لحظه بر حجم تنش‌ها میان نوار غزه و رژیم صهیونیستی افزوده شد.

 

حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در روز و شب اردیبهشت نیز ادامه پیدا کرد و مقاومت نیز با شلیک راکت و موشک قاطعانه پاسخ داد. سرانجام با وساطت مصر و قطر و سازمان ملل ۱۶ اردیبهشت آتش‌بس در نوار غزه برقرار شد و آرامش این منطقه را فرا گرفت.

 

منبع: فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده