آغاز عملیات نظامی آذربایجان در منطقه قره باغ کوهستانی-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

آغاز عملیات نظامی آذربایجان در منطقه قره باغ کوهستانی

وزارت دفاع جمهوری آذربایجان از آغاز عملیات نظامی در منطقه قره باغ کوهستانی و بسته شدن حریم هوایی خود به روی ارمنستان خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 September 19
کد خبر: ۲۰۴۶۷۵

به گزارش راهبرد معاصر، در حالیکه وزارت دفاع جمهوری آذربایجان از آغاز عملیات نظامی مقابله با اقدامات تروریستی در قره‌باغ برای بازگرداندن نظم قانون اساسی خبر داد، رسانه‌های محلی از بسته شدن حریم هوایی جمهوری آذربایجان به روی ارمنستان خبر دادند.

 

بنا بر گزارش خبرگزاری روسی اسپوتنیک، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان اعلام کرد که فرماندهی حافظان صلح روسیه و رهبری مرکز نظارت مشترک ترکیه و روسیه را در جریان رویداد‌های فعلی قرار داده است.

 

وزارت دفاع جمهوری آذربایجان گفته است که در عملیات نظامی خود، غیرنظامیان و زیرساخت‌ها هدف قرار نمی‌دهد و تنها اهداف نظامی را نابود می‌کند.

 

گزارش‌ها حاکی از آن است که نیرو‌های مسلح جمهوری آذربایجان به سامانه پدافند هوایی ارمنستان در «استپاناکرت» حمله کرده است.

 

پس از آن‌که باکو از آغاز عملیات نظامی در قره باغ به بهانه احیای قانون اساسی خبر داد، خبرنگار خبرگزاری فرانسه گفت که امروز (سه‌شنبه)، صدای انفجار‌هایی در استپاناکرت در قره باغ کوهستانی شنیده شده است./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار