آیت الله رئیسی در دیدار با امامعلی رحمان: عدم دخالت بیگانگان در مسائل منطقه برای ایجاد امنیت ضروری است-راهبرد معاصر
توضیحات سخنگوی دولت درباره اعلام عزای عمومی و برگزاری امتحانات دانش‌آموزان شناسایی هویت تمام شهدا/ نیازی به آزمایش دی‌ان‌اِی نیست کادر پروازی پرواز شهادت+تصاویر واکنش حسین شریعتمداری به شهادت آیت الله رئیسی سردار جلالی: آیت‌الله رئیسی هیچگاه فرصت خدمت به مردم را به عافیت پشت‌میز نشینی ترجیح نداد سرلشکر باقری شهادت آیت‌الله رئیسی را تسلیت گفت رئیس مجلس خبرگان رهبری: آیت الله رئیسی نمونه اتم و اکمل مدیران انقلابی و ولایی بود احمدی‌نژاد شهادت آیت‌الله رئیسی را تسلیت گفت رهبر انقلاب "مخبر" را به عنوان مدیر قوه مجریه منصوب کردند تصمیم‌گیری برای مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور و همراهان در جلسه فوق‌العاده هیأت دولت علی باقری مسئول کمیته روابط امور خارجی شد اعلام 5 روز عزای عمومی توسط رهبر انقلاب طحان‌نظیف: سال آینده فقط انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار می‌شود رهبر انقلاب: رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت قالیباف: در قلب ملت ایران جا داشتی و یادت جاودانه شد

آیت الله رئیسی در دیدار با امامعلی رحمان: عدم دخالت بیگانگان در مسائل منطقه برای ایجاد امنیت ضروری است

رئیس‌جمهور در دیدار با رئیس جمهور تاجیکستان، گفت: عدم دخالت بیگانگان در مسائل کشورهای منطقه در ایجاد امنیت پایدار لازم و ضروری است.
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۹ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 September 20
کد خبر: ۲۰۴۸۴۲

به گزارش راهبرد معاصر؛  آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز سه‌شنبه به وقت محلی، در ادامه برنامه‌های دومین روز سفر خود به نیویورک، با آقای «امامعلی رحمان» رئیس جمهور تاجیکستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

در این دیدار که در مقر سازمان ملل برگزار شد، روسای جمهور دو کشور ضمن مرور آخرین وضعیت تفاهمات همکاری دوجانبه، بر ارتقای سطح همکاری‌های تجاری و اقتصادی و همچنین افزایش تعاملات ایران و تاجیکستان در سازمان‌های بین‌المللی تاکید کردند.

 

رئیس جمهوری اسلامی ایران و رئیس جمهور تاجیکستان ضمن ابراز نگرانی از حضور و فعالیت تروریست‌ها در افغانستان، بر ضرورت برگزاری جلسات مشترک وزاری خارجه کشورهای همسایه برای افزایش هماهنگی در مبارزه با تروریسم و ایجاد ثبات در افغانستان تاکید کرد.

 

آیت‌الله رئیسی و امامعلی رحمان همچنین در این دیدار عدم دخالت بیگانگان در مسائل کشورهای منطقه را در ایجاد امنیت پایدار لازم و ضروری دانستند.

 

روسای جمهور ایران و تاجیکستان بر بهره‌گیری از ظرفیت کمیسیون مشترک اقتصادی در جهت افزایش سطح تعاملات تجاری و اقتصادی و اشتراک‌گذاری ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دو کشور نیز تاکید کردند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار