واکنش عربستان به تجاوزات صهیونیست‌ها در مسجدالأقصی-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

واکنش عربستان به تجاوزات صهیونیست‌ها در مسجدالأقصی

عربستان سعودی تجاوزات صهیونیست‌ها در مسجدالأقصی را محکوم و بر حمایت از ملت فلسطین تأکید کرد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۷ - ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - 2023 September 25
کد خبر: ۲۰۵۴۳۱

به گزارش راهبرد معاصر، وزارت خارجه عربستان سعودی در بیانیه‌ای «اقدامات تحریک‌آمیز» شهرک‌نشینان تحت حمایت نظامیان صهیونیست را محکوم کرد.

 

شهرک‌نشینان صهیونیست امروز یکشنبه به مناسبت عید یهودیان موسوم به عید غفران، آمرزش یا «کیپور» به صورت غیرقانونی وارد مسجدالأقصی شدند. اداره اوقاف اسلامی قدس نیز در بیانیه‌ای از ورود غیرقانونی ۳۱۷ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالأقصی خبر داد.


وزارت خارجه عربستان سعودی در بیانیه خود از اقدامات مسئولان رژیم اشغالگر که با اصول و عرف بین‌المللی مبنی بر احترام به مقدسات دینی منافات دارد، ابراز تأسف کرد.


بنابر گزارش وبگاه «الخلیج اونلاین»، وزارت خارجه عربستان همچنین بر موضع قاطعانه این کشور در حمایت از ملت فلسطین تأکید کرد.


در این بیانیه بر حمایت ریاض از تمامی تلاش‌های مربوط به پایان دادن به اشغالگری و دستیابی به راه‌حل عادلانه و فراگیر مسئله فلسطین جهت تشکیل کشور مستقل فلسطین در مرزهای ۱۹۶۷ به پایتختی قدس شرقی تأکید شده است./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده