سرپرست کاروان ایران در هانگژو: طلای والیبال به کاروان روحیه داد-راهبرد معاصر

سرپرست کاروان ایران در هانگژو: طلای والیبال به کاروان روحیه داد

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی، طلای والیبال را زمینه‌ای برای افزایش روحیه سایر ورزشکاران عنوان کرد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۶ - ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - 2023 September 26
کد خبر: ۲۰۵۸۰۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ مناف هاشمی در خصوص کسب نخستین مدال طلای کاروان ایران توسط تیم ملی والیبال، اظهار داشت: کاروان ایران تا امروز ۱۰ مدال گرفته است و با طلای والیبال به عنوان بهترین طلای تیمی در جدول ارتقا یافت. این یک مدال نبود جمعی از طلاها بود و به کاروان برای ادامه مسابقات روحیه داد.

وی در ادامه افزود: داخل چین این تیم را شکست دادن سخت است. چین تیمی بود که ژاپن را شکست داد ما نگران بودیم که با ژاپن رو به رو شویم و وقتی چین ژاپن را شکست داد نگرانی ما بیشتر شد چون از فرصت میزبانی خود استفاده می‌کرد و به جهت حضور جمعیت زیاد و گاها ناداوری که البته در این رشته وجود ندارد، نگران بودیم.

دبیر کل کمیته ملی المپیک در پاسخ به این سوال که چقدر پیش بینی‌هایی که فدراسیون‌ها اعلام کردند تا پایان روز سوم بازی‌ها محقق شده است، گفت: زمانی که کار را شروع کردیم ابتدا تکواندو در شرایطی بود که امید به مدال وجود نداشت اما با حمایت های دولت، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و تلاش فدراسیون تا الان سه مدال کسب شد که یکی از آنها می‌توانست خوش رنگ‌تر باشد فردا و پس فردا هم تکواندو ادامه دارد و نتیجه آن تاکنون بد نبوده است.

وی ادامه داد: نتیجه والیبال عالی بود. والیبال ساحلی تا اینجا خوب بوده و دوچرخه سواری خیلی خوب بود و مدال برنز آن ارزشمند بود. تنیس روی میز بعد از ۶۵ به مدال رسید. یکی از نقره های قایقرانی می‌توانست به طلا تبدیل شود.

دبیرکل کمیته ملی المپیک درباره پاداش مدال‌آوران عنوان کرد: پاداش‌ها تا اینجا آنلاین به صورت ریالی واریز شده است و اگر ورزشکاری شماره حسابش دقیق نبوده می‌تواند با مالی کمیته ملی المپیک کنترل کند. اطمینان دارم مسئولین کشور و استانداران و شهرداران هم حمایت می‌کنند.

وی افزود: ورزش ایران نیاز به حمایت همه جانبه دارد و تنها کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش این توانایی را ندارند. ورزشکاران کار اجتماعی بزرگی انجام می‌دهند و شادی را به خانواده‌ها می‌آورند و طبیعی است که همه دست به دست هم بدهند که شادی‌های زیادی را به مدال آوران بدهند. ما هم توجهات ویژه خواهیم داشت./ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده