برملا شدن راز یک جنایت هولناک در اهواز-راهبرد معاصر

برملا شدن راز یک جنایت هولناک در اهواز

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان از دستگیری قاتل و همدستش و برملاشدن راز جنایت هولناک در شهرستان اهواز خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۱ - ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - 2023 September 30
کد خبر: ۲۰۶۳۱۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ سیروس دریکوند رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان، امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی طرح شکایت در خصوص فقدان یک زن در شهرستان اهواز و ارجاع آن به پلیس آگاهی استان، حکایت از ناپدید شدن نامبرده طی یک ماه گذشته داشته و اطلاعی از سرنوشت وی در دست نمی‌باشد که موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.
وی افزود: با پیگیری موضوع کارآگاهان پلیس آگاهی، تحقیقات جنایی خود را آغاز و با بهره گیری از بانک‌های اطلاعاتی و بررسی اجساد مجهول الهویه، مثمر ثمر نبوده و در نهایت با بررسی و تحقیقات مجدد از خانواده فقدانی و اقدامات فنی به عمل آمده آخرین مسیر‌های تردد و ارتباطات این زن بازیابی، که در جمع بندی دلایل حاصله در خلال رسیدگی، ۲ نفر از بستگان فرد مفقود به عنوان مظنون تحت تعقیب قرار گرفتند.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان با اشاره به اینکه پس از هماهنگی با مقام قضائی هر ۲ مظنون شناسایی شده بازداشت و با بررسی ادله موجود لب به اقرار گشوده و پرده از جنایت هولناک خود برداشته و اعتراف کردند که حدود یک ماه پیش به دلیل اختلاف خانوادگی، متوفی را در منزلی واقع در یکی از محله‌های اهواز خفه و به قتل رسانده و جسد وی را در همان محل خاک کرده و سپس به دلیل بیم از شناسایی جسد را به جاده حمیدیه منتقل و مخفی کرده اند.

دریکوند در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اظهارات متهمان، جسد در محل حادثه کشف و پس از سیر مراحل به پزشکی قانونی منتقل و متهمان نیز جهت تحقیقات بیشتر تحت نظر این پلیس قرار گرفتند. / فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار