محسن رضایی: شهید آرمان علی‌وردی نشان داد که اهل عمل است نه حرف-راهبرد معاصر
ظریف شهادت رئیس جمهور و وزیر خارجه را تسلیت گفت پیام تسلیت سید حسن خمینی در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان مسئولیت اداره دولت پس از شهادت رئیس جمهور با کیست؟ جزئیات شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراه+ برگزاری جلسه فوق‌العاده هیئت‌دولت به ریاست "مخبر" سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی محسن رضایی: مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون و هم‌افزایی با قوای دیگر دارد کدام مجلس در رأس امور است؟ ۱+۳ گزینه مطرح برای ریاست مجلس خبرگان امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند حضور ناو سپاه در محل استقرار نیروهای آمریکایی در نزدیکی جزیره گارسیا سفر رئیس اقلیم کردستان به تهران و هیاهوی غرب سخنگوی دولت: انتخاب ارکان داخلی مجلس با نمایندگان منتخب است آیت الله رئیسی: رابطه بین ایران و آذربایجان ناگسستنی است بانکی‌پور: امیدواریم در پنج سال آینده به نرخ باروری ۲.۵ برسیم سرلشکر سلامی: در عملیات وعده صادق قلب استکبار را هدف گرفتیم

محسن رضایی: شهید آرمان علی‌وردی نشان داد که اهل عمل است نه حرف

دبیر شورای اقتصادی سران قوا گفت: واقعاً معلوم شد که شهید علی‌وردی خدای متعال را تنها با حرف عبادت نمی‌کرد، بلکه با عمل هم خدای متعال را عبادت می‌کرد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۶ - ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - 2023 October 26
کد خبر: ۲۱۰۴۹۹

به گزارش راهبرد معاصر، محسن رضایی در دیدار خانواده شهید آرمان علی‌وردی و خطاب به پدربزرگ وی اظهار داشت: جوان بسیار خیلی خوبی را تقدیم خدا کردید. ان‌شاءالله خدا صبر بدهد.

 

وی افزود: ما قبول داریم که برخی پدربزرگ‌ها هستند که بیش از پدرها به نوه‌هایشان علاقمند می‌شوند و و زمانی که حادثه‌ای برای آنها پیش می‌آید، خیلی متأثر و اذیت می‌شوند. مشخص است که علاقه شما به این نوه‌تان بیشتر بوده است.

 

دبیر شورای اقتصادی سران قوا با بیان اینکه این دنیا هیچ ارزشی ندارد، عنوان کرد: تنها ارزش این دنیا این است که انسان خودش را برای آن زندگی ابدی که اصلاً پایان ندارد، آماده کند و قبل از اینکه که برود، خانه خودش را در آنجا بسازد، محل خودش را در آنجا تعیین کند.

 

رضایی تصریح کرد: یکسری از انسان‌ها، انسان‌ها بزرگی هستند منتهی از آنجایی که مثل ما آدم‌های عادی هستند و ظاهر همه ما یکسان است، تشخیص داده نمی‌شوند اما در یک شرایط خیلی سخت مثل همین حادثه، مثل یک دُرّ خودشان را نشان می‌دهند.

 

وی گفت: قرآن مجید در سوره حج آیه ۱۱ می‌فرماید خیلی‌ها هستند که خدای متعال را با حرف عبادت می‌کنند ولی در صحنه عمل، وقتی که با سختی و فتنه مواجه می‌شوند، آنهایی که خالص هستند در سختی و حادثه می‌مانند اما کسانی که خالص نیستند، برمی‌گردند به همان ذات خودشان که آن را پنهان کرده بودند.

 

دبیر شورای اقتصادی سران قوا ادامه داد: واقعاً معلوم شد که این شهید خدای متعال را تنها با حرف عبادت نمی‌کرده بلکه با عمل هم خدای متعال را عبادت می‌کرده و بدون شک خدای متعال جایگاه بزرگی به شما خواهند داد.

 

رضایی با بیان اینکه شهید علی‌وردی با خدای خود صداقت داشت، خاطرنشان کرد: اکنون چنین جوان شایسته و باشخصیتی را در میان ائمه اطهار و عباد خالص خدا فرستاده‌اید که در آنجا پشتیبان شما است.

 

گفتنی است، شهید آرمان علی‌وردی در اغتشاشات روز چهارشنبه (۴ آبان ۱۴۰۱) در شهرک اکباتان، از سوی عده‌ای ربوده شد و بعد از بستن وی و ضرب‌وشتم شدید با ضربات متعدد چاقو، وی را کنار خیابان رها کردند و بعد از چند ساعت توسط بسیجیان پیدا شد وی سپس به بیمارستان بقیةالله (عج) منتقل شد، اما به‌دلیل شدت خون‌ریزی، روز جمعه ۶ آبان ماه به شهادت رسید./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار