الحدث: در حمله حزب‌الله، یک نظامی اسرائیل کشته و یک نظامی دیگر زخمی شد-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

الحدث: در حمله حزب‌الله، یک نظامی اسرائیل کشته و یک نظامی دیگر زخمی شد

حزب‌الله لبنان اعصر امروز (۱۰ آبان) با موشک و گلوله توپخانه مواضع ارتش صهیونیستی در نزدیکی مرز لبنان را هدف قرار داده است.
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۸ - ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 01
کد خبر: ۲۱۱۵۰۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که عصر امروز (۱۰ آبان) در ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه به وقت محلی مواضع ارتش رژیم اشغالگر را هدف قرار داده که موجب تلفات در میان صهیونیست‌ها شده است.

در این بیانیه آمده است: «در ساعت ۱۵:۳۰ بعدازظهر چهارشنبه، مجاهدین مقاومت اسلامی مقر گردان جدید "زرعیت" و تجمع خودرو‌ها و نیرو‌های این گردان را در منطقه "خله ورده" با گلوله‌های توپ و موشک‌های مناسب هدف قرار دادند که موجب تلفات تأیید شده در آن‌جا شده است».

در این راستا شبکه الجدث نیز خبر داد که طی حملات حزب الله لبنان یک نظامی رژیم اشغالگر به هلاکت رسیده و یک نظامی دیگر زخمی شده است.

حزب‌الله لبنان همچنین، شامگاه امروز (چهارشنبه)، در پیامی بر حمایت کامل خود از مقاومت فلسطین تاکید کرد و گفت: «دستان ما در کنار دستان شما روی ماشه است و ما برای حمایت از اقصایمان و مردم مستضعفمان در فلسطین عزیز با دشمن خداوند در پیکار هستیم، پس گردن‌ها را بزنید و انگشانشان را قطع کنید و یقین بدانید که شهدای شما و شهدای ما راه قدس هستند تا روز فتح مبین».

جنبش حزب الله لبنان روز گذشته نیز خبر داد که از هشتم اکتبر، ۱۰۵ حمله علیه سیستم‌های جاسوسی، ارتباطی و راداری دشمن صهیونیستی انجام داده است و در جریان عملیات در مرز‌های جنوبی این کشور، ۱۲۰ نظامی صهیونیست، کشته و زخمی شده، ۹ تانک منهدم و یک پهپاد سرنگون شده است.

در همین حال قرار است سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان روز جمعه (سوم نوامبر، ۱۲ آبان) سخنرانی کند. کانال‌های خبری نزدیک به حزب‌الله، شامگاه دوشنبه یک تیزر در این خصوص منتشر کردند که توجه بسیاری را در این شرایط حساس به خود جلب کرد.

این سومین ویدئو از سید حسن نصرالله در طول سه روز بود که همچنان به آماده‌سازی برای هدف قرار دادن اشغالگران صهیونیست اشاره دارد.

شبکه ماهواره‌ای المیادین، در این خصوص گزارش داد آمریکا سخنرانی سید حسن نصرالله را از نزدیک دنبال می‌کند و رژیم صهیونیستی نیز نگران این سخنرانی است. / فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار