پیام مقاومت فلسطین به حزب الله: به زودی در قدس نماز خواهیم خواند-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

پیام مقاومت فلسطین به حزب الله: به زودی در قدس نماز خواهیم خواند

نیروهای مقاومت فلسطین با انتشار پیامی، از حملات حزب الله لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی و حمایت آنان از ملت فلسطین قدردانی کردند.
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۸ - ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 02
کد خبر: ۲۱۱۶۱۴

به گزارش راهبرد معاصر، نیروهای مقاومت فلسطین با انتشار پیامی، از حملات حزب الله لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی و حمایت آنان از ملت فلسطین قدردانی کردند.

 

در این پیام آمده است: برادران مجاهد در مقاومت اسلامی لبنان... شما بهترین برادران در جهاد و مقاومت در مسیر قدس هستید. ما از قلب فلسطین و از میان آوارها و غیار جنگ با این دشمن شکست خورده، به شما پیام می‌دهیم.

 

مقاومت فلسطین ادامه داد: برادران... ما این ارتش شکست خورده را نابود کردیم. ما و جهان دیدیم که این دشمن، سست‌تر از لانه عنکبوت است؛ زیرا به جای مقابله با ما، به کشتار جمعی خانواده‌های ما و غیر نظامیان روی آورده است.

 

در این بیانیه تأکید شد: امروز ایمان بیشتری داریم که پیروزی متعلق به ماست. مجاهدان ما در این لحظات با تانکها و خودروهای زرهی دشمن درگیر هستند، ولی سربازان دشمن، از مجاهدان ما فرار می‌کنند.

 

مقاومت فلسطین با اشاره به اینکه شاهد جهاد و ریخته شدن خون شهدای حزب الله است، خاطر نشان کرد: ما شاهد ترس دشمن از مبارزه با شما هستیم. ما و شما در این جنگ، پیروز خواهیم شد.

 

در پایان این بیانیه تأکید شده است: یقینا، این جنگ، آغازی برای نابودی این رژیم ظالم است. از خداوند متعال می‌خواهیم که به زودی، در مسجدالاقصی نماز بخوانیم./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده