کمین قسام برای عناصر متجاوز صهیونیست-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

کمین قسام برای عناصر متجاوز صهیونیست

گرفتار شدن نظامیان صهیونیست در کمین نیروهای قسام و حمله موشکی مقاومت فلسطین علیه مواضع نظامیان اشغالگر در شرق غزه باعث به هلاکت رسیدن تعداد زیادی از این عناصر متجاوز شد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 05
کد خبر: ۲۱۱۹۴۸

به گزارش راهبرد معاصر، المیادین به نقل از گردان‌های قسام گزارش داد که تجهیزات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی که وارد منطقه الفراحین در شرق خانیونس شده بودند با آرپی جی های یاسین ۱۰۵ منهدم شدند.

 

این گردان‌ها اعلام کردند: نیروهای قسام موفق شدند عناصر صهیونیست را که به شرق خانیونس نفوذ کرده بودند در کمین خود گرفتار کنند.

 

آنها تاکید کردند: نیروهای فلسطینی عناصر متجاوز را با آرپی جی یاسین ۱۰۵، سلاح‌های متوسط و خمپاره هدف قرار دادند. در جریان این کمین، ۲ فروند تانک ارتش رژیم صهیونیستی منهدم شد و نیروهای فلسطینی به سلامت به مقرهای خود بازگشتند.

 

در همین خصوص رسانه‌های عبری زبان اذعان کردند که تعداد زیادی از نظامیان صهیونیست در منطقه کیسوفیم واقع در شرق نوار غزه هدف ۲ موشک قرار گرفتند.

 

آنها تاکید کردند که در جریان این حمله موشکی تعداد زیادی از نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده اند./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار