نماینده مجلس: بانک‌ها به جای تسهیلات مسکن ملی به کارمندانشان وام می‌دهند-راهبرد معاصر
سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی محسن رضایی: مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون و هم‌افزایی با قوای دیگر دارد کدام مجلس در رأس امور است؟ ۱+۳ گزینه مطرح برای ریاست مجلس خبرگان امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند حضور ناو سپاه در محل استقرار نیروهای آمریکایی در نزدیکی جزیره گارسیا سفر رئیس اقلیم کردستان به تهران و هیاهوی غرب سخنگوی دولت: انتخاب ارکان داخلی مجلس با نمایندگان منتخب است آیت الله رئیسی: رابطه بین ایران و آذربایجان ناگسستنی است بانکی‌پور: امیدواریم در پنج سال آینده به نرخ باروری ۲.۵ برسیم سرلشکر سلامی: در عملیات وعده صادق قلب استکبار را هدف گرفتیم وزیر کشور: کمبودهای قانونی درباره نگهداری حیوانات را باید تکمیل کنیم قالیباف: گزارش نظارتی در خصوص تامین اقلام اساسی سه شنبه در مجلس قرائت می‌شود ماموریت قالیباف به کمیسیون عمران برای بررسی سیل مشهد دستور کار مجلس امروز 30 اردیبهشت 1403

نماینده مجلس: بانک‌ها به جای تسهیلات مسکن ملی به کارمندانشان وام می‌دهند

علی اکبر علیزاده نماینده مردم دامغان در مجلس گفت:‌ بانک‌ها بیش از آنکه به متقاضیان نهضت مسکن ملی تسهیلات پرداخت کنند به کارمندان خود تسهیلات کم بهره و قرض‌الحسنه پرداخت می‌کنند.
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۷ - ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 12
کد خبر: ۲۱۳۰۵۷

به گزارش راهبرد معاصر،علی اکبر علیزاده نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: بانک‌ها به جای آنکه به متقاضیان نهضت مسکن ملی تسهیلایت پرداخت کنند به کارمندان خود تسهیلات پرداخت می‌کنند که این تسهیلات پرداختی به کارمندان جزو تسهیلات کم بهره و قرض‌الحسنه است.

 

وی افزود: بانک‌ها عملکرد ضعیفی در اعطای تسهیلات به نهضت ملی مسکن و وام ازدواج و وام فرزندآوری دارند و در مورد بانک‌های خصوصی در بهترین حالت می‌توان گفت که تنها به 3 درصد از وظایف خود در این حوزه عمل کردند.

 

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این وضعیت نارضایتی عمومی و بدبینی مردم نسبت به دولت را پیش می‌آورد و لذا باید دولت بابرخورد جدی با بانک‌ها در این باره جلوی این ایجاد نارضایتی و بدبینی را بگیرد.

 

علیزاده خاطرنشان کرد: در آخرین جلسه شورای عالی مسکن رئیس جمهور دستور داده تا بانک‌های متخلف در بحث عدم پرداخت تسهیلات مسکن شناسایی و جریمه شوند که این مسئله باید هرچه سریع‌تر و با جدیت کامل اجرایی شود.

 

وی افزود: بانک‌های خصوص به جای پرداخت تسهیلات به حوزه مسکن و بخش تولید خود اقدام به بنگاهداری می‌کنند و به بنگاه‌ها و واحدهای تولیدی و واحدهای مسکونی که تحت تملک خودشان است تسهیلات پرداخت می‌کنند.

 

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید جلوی بنگاهداری بانک‌ها به ویژه بانک‌های خصوصی گرفته شود و تسهیلات به سمت ارائه آنها به مردم سوق پیدا کند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار