نظر رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره افزایش وام ازدواج از سوی مجلس-راهبرد معاصر
رئیس جمهور وارد مشهد شد آیت الله رئیسی: ارتقای سرعت اینترنت و استقرار دولت هوشمند وظایف محوری وزارت ارتباطات است دستور رئیس جمهور برای صفر شدن صف وام ازدواج به کجا رسید؟ وعده دولت برای اینترنت پرسرعت و ارزان قیمت به کجا رسید؟ احتمال تغییر در حداقل حقوق کارگران لایحه اصلاح قانون به کارگیری سلاح توسط ماموران نیروهای مسلح اعلام وصول شد امیر پوردستان: جنبش ضدصهیونیستی در جهان، موجب عقب‌نشینی رژیم غاصب خواهد شد مسجدی: توان مبارزه با آمریکا و اسرائیل در کنار هم را داریم شانس بیشتر قالیباف نسبت به سایر رقبا برای ریاست مجلس دوازدهم جزئیات مصوبه هیات وزیران برای واردات ۲ هزار اتوبوس بین‌شهری امیر واحدی: نیروی هوایی ارتش آماده پاسخگویی به هرگونه تهدیدی است مخالفت مجلس با کاهش ساعت کار زنان به ۲۰ ساعت در هفته موافقت دولت با کاهش ساعت کاری کارمندان+ جزئیات تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی به صحن مجلس می‌رسد؟ سردار جلالی: عدم اجرای ضوابط ابلاغی پدافند غیرعامل، جرم‌انگاری است

نظر رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره افزایش وام ازدواج از سوی مجلس

رئیس سازمان برنامه و بودجه با انتقاد از مصوبه امروزکمیسیون تلفیق درباره افزایش میزان وام ازدواج خواستار این شد موضوع تعیین تکلیف و تعیین میزان وام ازدواج به شورای پول و اعتبار سپرده شود چون بانک‌ها قادر به پرداخت این تسهیلات نیستند.
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۶ - ۱۶ دی ۱۴۰۲ - 2024 January 06
کد خبر: ۲۲۲۱۸۷

به گزارش راهبرد معاصر، احمد امیرآبادی فراهانی درباره حضور داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در جلسه امروز شنبه کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه در جریان بررسی و تصویب تعیین میزان وام ازدواج نسبت به مصوبه کمیسیون انتقاد کرد و گفت که بانک‌ها قادر به پرداخت وام ازدواج به میزان ۳۰۰ و ۳۵۰ میلیون تومان نیستند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس افزود: منظور در ادامه از کمیسیون خواست این موضوع برای تعیین تکلیف و تعیین میزان وام ازدواج به شورای پول و اعتبار سپرده شود چون شرایط بانک‌ها را بهتر می‌داند. بنابراین تعیین میزان وام ازدواج باید به این شورا سپرده شود.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: دولت در لایحه بودجه وام ازدواج را برای هر نفر از زوجین ۲۰۰ میلیون تومان و برای زوج‌هایی که زوج کمتر از ۲۵ سال و زوجه کمتر از ۲۳ سال سن داشته باشد ۲۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته بود./ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده