مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم «مهدی ذاکرحسینی» برگزار شد-راهبرد معاصر
هدیه رهبر انقلاب به یکی از غرفه‌داران نمایشگاه کتاب+ عکس محسن رضایی: در بخش اقتصاد نیاز به تحول جدی داریم سردار سلامی: ملت ما تحریم را به فرصتی برای پیشرفت تبدیل کرد طحان نظیف: مجلس قوی قانونی را تصویب می کند که با اسناد بالادستی تطابق دارد منتخبان اولویت‌های مجلس دوازدهم را در فراکسیون گام دوم مطرح کردند رهبر انقلاب از نمایشگاه کتاب بازدید کردند+ عکس سردار حسنی آهنگر: عملیات «وعده صادق» بزرگترین پیشران برای نقطه عطف آینده دانست رئیس جمهور قانون تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی را ابلاغ کرد رهبر انقلاب: یکی از وظایف بزرگمان این است که ائمه را به دنیا معرفی کنیم دریادار سیاری: تغییر سبک زندگی از برنامه‌های دشمن در حوزه جنگ نرم است وعده صادق، اصلاح‌طلبان و امان نامه رضا پهلوی واکنش مجلس به پیشنهاد تعطیلی شنبه و کاهش ساعت کاری کارمندان صعود ۸ پله‌ای دانشگاه شریف در رتبه‌بندی آسیایی تایمز ۲۰۲۴ اسامی ۲۹۰ نماینده منتخب مجلس دوازدهم + جدول تفکیکی وزیر کشور: انتخابات در اوج امنیت و سلامت برگزار شد

مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم «مهدی ذاکرحسینی» برگزار شد

مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم «مهدی ذاکرحسینی» صبح امروز در مرکز آموزش‌های هوایی شهید خضرایی نیروی هوایی ارتش برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۱ - ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 03
کد خبر: ۲۱۶۵۱۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ مراسم وداع با پیکر شهید مدافع حرم «مهدی ذاکرحسینی» صبح امروز(یکشنبه، ۱۲ آذرماه) با حضور امیر خلبان مهدی هادیان جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر خلبان علی‌اکبر طالب‌زاده معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش و جمعی از فرماندهان نیروی هوایی ارتش در مرکز آموزش‌های هوایی شهید خضرایی نیروی هوایی ارتش برگزار شد.

 

شهید مدافع حرم «مهدی ذاکرحسینی» یکی از شهدای مدافع حرم است که طی روزهای اخیر پیکر مطهرش به همراه پیکرهای ۷ شهید مدافع حرم دیگر به ایران بازگشته بود.

 

شهید مهدی ذاکر حسینی فرزند امیرعلی در تاریخ ۲۷ شهریورماه سال ۱۳۶۳ در تهران متولد شد. او از رزمندگان لشکر عملیاتی حضرت محمدرسول الله (ص) بود که در تاریخ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ در حومه شهر حلب سوریه بر اثر حملات موشکی دشمن به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید ذاکرحسینی از تکاوران بسیار شجاع لشکر محمد رسول الله (ص) بود و هنگام شهادت ۳۱ سال سن داشت.

 

گفتنی است؛ پیکر مطهر ۸ شهید مدافع حرم که به تازگی به کشورمان بازگشته است برای طواف و زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) عازم مشهد مقدس شد و پس از طواف در ضریح مطهر امام هشتم توسط خادمان آن آستان مقدس به زادگاه خویش رهپسار شدند.

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده