بیهوشی مجری شبکه گلستان در برنامه زنده-راهبرد معاصر

بیهوشی مجری شبکه گلستان در برنامه زنده

مدیر کل صدا و سیمای مرکز گلستان آخرین وضعیت جسمانی مجری صدا و سیما که دچار عدم تعادل در پخش زنده یکی از برنامه‌های این شبکه شده بود را تشریح کرد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۴ - ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 04
کد خبر: ۲۱۶۸۱۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ رسول شکری نیا با بیان اینکه «وحید حسین‌زاده» در حین برنامه دچار افت قندخون و عدم تعادل شد، اظهار کرد: بلافاصله پس از این اتفاق اورژانس به محل استودیو اعزام و این مجری به بیمارستان منتقل و اقدامات اولیه و درمانی توسط پزشکان به روی ایشان صورت گرفت.

وی با تأکید بر اینکه هم اکنون وی از بیمارستان مرخص و در منزل در حال استراحت است، ادامه داد: از «وحید حسین‌زاده» عیادت به عمل آمد و خوشبختانه شرایط جسمی وی مطلوب بوده و پس از استراحت در روز‌های آتی و بهبودی کامل، به زودی به تلویزیون بازخواهد گشت.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان با اشاره به شایعاتی مبنی بر بیهوش شدن، غش کردن و سکته کردن این مجری توانمند، خاطرنشان کرد: هموطنان حتماً اخبار را از منابع موثق دریافت کرده و به طور جدی از پرداختن به شایعات بپرهیزید.

وی در پایان با بیان اینکه «دکتر پیمان جبلی» رئیس سازمان صدا وسیما و «دکتر حسن عابدینی» معاون این سازمان در تماسی جویای احوال وی شدند، افزود: از لحظه اول در صحنه حضور داشتیم و آمادگی خود را جهت هرگونه کمک و اقدامی در این مسأله اعلام کردیم و آنچه که خواهان آن هستیم سلامتی وی و بازگشت برای ادامه فعالیت حرفه‌ای او در عرصه مجری‌گری است.

وحید حسین‌زاده مجری شبکه گلستان متولد سال ۱۳۶۸ گرگان است. وی دانش آموخته رشته علوم ارتباطات اجتماعی بوده و در سال ۱۳۹۸ با اجرای برنامه «شب‌های هیرکان» نامزد دریافت تندیس بهترین مجری تلویزیونی از جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مرکز گلستان شد. / ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده